Save your advice 'cause I won't hear, you might be right but I don't care

| Natur, Vardag
Bild tagen i förrgår, det börjar bli kallt nu.
 
Hej kompisar! Igår drog jag, Annie, Hanna och Fanny till Nype. Där träffade vi Filippa, Julia, Jennifer, Frida, Annie, David och massa andra roliga människor. Det blev en lyckad kväll och vi rullade därifrån vid 1 för att dra vidare till Collage. Tyvärr kom vi aldrig dit, istället åkte jag och Hanna hem vid halv 3. Idag har jag frisk som en nätkärna varit i skolan, drog därifrån vid 3. Annie följde med mig hem, vi somnade båda två i soffan. Jag och pappa åkte senare och köpte en ny julstjärna till mig. Nu ska jag kolla på The walking dead, puss&kram
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Älskar frost, fin bild :)

linnea

walking dead, såå bra :D

Emma Grann Fotografi

Så fint!!

Clara

Vilken fin bild i sin enkelhet!

Nelly

Det låter som en trevlig gårdag! :)

milina.blogg.se

det var verkligen frostigt i förrgår!

Det blev sent med andra ord! :P

Kajsa-Stina

Så fin bild! Det börjar verkligen bli kallt nu här hemma kan jag hålla med dig om! Har också knäppt en del kort ute nu. Blir så fint med frosten tycker jag! Det lyser upp mycket :)

Mysigt med en nyinskaffad julstjärna också. Älskar julen <3

Vilken fin bild. :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Längtar tills frosten kommer hit, men det dröjer nog en eller två veckor till.

michelle bergström

Vi hade också frost här jag bor häromdan, var också ute och passade på att ta några bilder ;)

Life of Johanna

Jätte fin bild!

NICOLE

Kul med en ny julstjärna :D nu närmar det sig!! =)

Rubriken stämmer bra in på mig, hah.

Sara

Vilken vacker bild :) The walking dead är bäst :)

CECILIA

usch, blir ledsen bara av tanken på frost och snö!

Kimmey ~ Kung varje dag

Lät som en bra kväll :)

Helena

åh the waklking dead kan ju vara den näst bästa serien allstå! fast har halkat efter en hel del så har inte kollat på ett tag :(

Jennisbeauty

Snyggt fotat :)

Emma & Julia

Jättefin bild :D

Linda [fotoblogg]

I norr har vi kallt också :/

miningalinn

Roligt med en lyckad kväll. Från vilken låt kommer rubriken?:)

Denise

Så himla vackert med frost! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vacker bild :)

Prietha

Jättefin bild! Det är typ -7 ute men känns som -20 haha :(

linda

fin bild!:D

☆Z I N J A☆

Så skarp bild:)

Kelly

Så fin bild!

Ella

Fin bild och bra blogg! :)

my

Fin bild :D

MALIN

Vilken fin bild! Det är så vackert med frost :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Här har det inte varit någon frost på ett tag. Fin bild :)

Felicia - Modell

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: