Ed Sheeran ♥

| Människor
Det var Ed Sheerans konsert i onsdags och han var helt otrolig. Jag hade förväntat mig att han skulle stå framme vid scen och sjunga med sin gitarr, och det gjorde han men han gjorde så mycket mer. Han var helt ensam på scenen men lyckades ändå bjuda på sig själv och en riktigt bra konsert. Han gjorde även många av sina låtar lite snabbare så man blev ännu mer taggad och han lyckades verkligen få med sig publiken. Jag är så glad över att jag tog chansen att se honom live och jag ångrar mig inte för en sekund 
♫♪ sandra

åh vad jag önskar jag hade vart där!

milina.blogg.se

åh vad roligt!

MADDISENJ.SE

Åh vad roligt att se honom live, han är grym ju!

Liborius

Åh vad roligt:)

☆Z I N J A☆

Åh vad roligt! Hade gärna velat se honom jag oxå

Prietha

Alltså, drööömmen!Älskar Ed så himla mycket, måste bara se honom live!

Moa Persson

ååh så avundsjuk!!

KassandraPalma

åh så kul! önskar jag var där

S A R A

åh nej vad härligt!

Karin Lygnersjö

Åh vilken underbar upplevelse!

miningalinn

Åh, jag blir nästan lite avundsjuk!:D
Han är så cool!:)

Josephine - Living in London

Åh, så roligt! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh vad nice

Denise

Åh! Han är sååå himla grym! Hade också velat se hans konsert..

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt! :)

tess- mamma till Malin & Olivia

Vad härligt det är att titta in här, det ser ut som att du alltid gör så mycket kul & att det hela tiden händer saker i ditt liv. Alltid något nytt & spännande. Aldrig hört talas om honom för övrigt!

Kram kram

Ida Lindborg ♡

såå jäääkla bra var han! och det med pedalen var såå häftigt!

SV: åh ja visst var det imponerande, så himla bra! :'D

my

Åh vad underbart! Skulle också vilja se honom!

sandra

åh ville verkligen gå på denna konsert :)

Beatrice Johansson

Det var så himla bra!!!

sv: Tack så mycket:D Kramisar♥

MATILDA

Åh vilken upplevelse :D

Johanna

Kul!

Emma

Åhh så himla bra han är! Hade jag bott närmare Stockholm hade jag inte tvekat en sekund på att köpa biljett till hans konsert! Bilderna lyckades du otroligt bra med!
Kram

Ellen Felixson

Önskar verkligen jag varit där, så underbar är han!

Linda

den hade jag viljat se!:D

Emmy

Har hört attt han var grym, vad kul att du kunde komma iväg och se honom! <3

Hanna

Åh hade också vela sett han!!

Rebecka

Han har en otrolig röst Ed! Var han lika bra live? :)

SARA EMILIA

men åh så kul att få se Ed live, det skulle jag också vilja göra! :)

Boel

Verkar ha varit helt fantastiskt :')

Sv: Ska bli så gött :D

MALIN

Har hört så himla positivt om hans konsert - önskar att jag också fick se honom live!

Rebecca

vad kul :) bra bilder fick du ju också ;)

carolines ♥

Åh han är så bra! :)

Han är bra. :)

Ella

ååh jag hade också velat se honom! Han är så otroligt duktig!!!

Celine

Alltså jaa ... lite avis kanske man är ... haha! :D

Han är såå bra!

Emelie

lite avis! :)

Kimberley

Ååh vad avundsjuk jag blir!

JOHANNA NILSSON

Åhhhhh så jäääääkla avis!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: