I wish I could hold on a little longer, I wish I could believe what they taught me

| Vardag
Igår var Miley Cyrus så jävla bra! Det var en riktigt grym och underhållande konsert. Så lyckat. Tog några halv risiga mobil bilder som ni kan se här under. Filmade nästan ingenting då jag kom till Globen med 20% batteri. Jag och Filippa hängde en liten stund efteråt och sen åkte jag hem. 
 
Idag ska jag tillbringa dagen med näsan i böckerna. Jag har nämnligen två prov på måndag, ett prov på tisdag och en stor inlämningsuppgift på fredag. En sån jävla ångest. Ikväll ska vi i alla fall hem till Hanna för att fira henne som fyller 18 imorgon. Och efter tolvslaget ska vi dra ut, tror vi ska till Sommar. Det kommer nog att bli en as bra kväll. Hoppas ni också får det ♥
Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Är ju inte lite avis ;D

svar: Haha ja, tack :D

Linnéa

Wow, hade lätt velat se henne :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

älskade miley<3 det var sååå bra!!!

Inga-Linn

Vilken upplevelse!!:)
Låter som en kul kväll också!!:)

VERONICA - modeblogg

Åååh vilken grej! Gud så roligt! Vad häftigt tjejen! :) Ha en underbar kväll, kramkram!

sussi

låter super häftigt =)

jonna

så härligt med konsert :)

ebba:)

Gud vad kul!

linnea

vad kul! hade velat gå :)

Flisan

sv: hehe :P

bra bilder :)

Nathalie Tegelstam

åh vad roligt, önskar att jag hade varit där :) kram

Amanda

Kan tänka mig att det var superkul :)

natalia

Vad kul :D

Johanna

Åh så avis jag är! Hade också velat vara där! Kram

sandija-döv-adopterad-fotografi

hon var så fantastik igår! Såg henne också

Sara Emilia

Åh vad kul! Måste ha varit en riktig upplevelse :)

Vicky

Fina bilder :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt att konserten var bra! :)

Life of Johanna

Lät som en trevlig kväll :) Hoppas pluggandet gick bra och att ni fick en trevlig 18årsfest :)

Johanna - A dream as a model ♥

Wow coolt att du var där :D

Felicia

Åh önskar jag var där!

Jennisbeauty

Måste ha varit en otrolig upplevelse! :D kram

LIENE

Hoppas det går bra på proven och allt :)

Nathalie

Sv: Jaha okej! :-)

Gud vad häftigt att se Miley live! Kram

Pauline

vad kul :)

E V E L I N A

Åh så avis!

Fin blogg du har! :)

Erika

Så kul att kolla på Miley Cyrus :)

Emmy

Har bara hört liknande om konserten, härligt :) Stort lycka till med pluggandet förresten!

anna

åh, vad grymt :)

KassandraPalma

önskar jag kunde ta mig dit!! så himla bra artist :)

Lydia Elstig

Hade också velat vara där!

Gud så kul det måste ha varit! :D

Ebba ♥

Åh vad roligt, är såå avis!

Ida-foto

Åh! Så kul :D

MAJA BRAUN

alltså miley är ju i särklass världens bästa pajas! så jävla tung!

Emma

Ser riktigt härligt ut! Har hört många som var väldigt nöjda över konserten! :)
Kram

Sarah

Var också där, visst var hon gryyym!!

Celine

Åh men gud så kul!

Isadora

Åh, ville också se henne! :)

frida

Avundsjuk!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: