I wanted you to fight for me, I wanted to be someone worth fighting for

| New in, Vardag
Två nya klänningar köpta i Thailand. Har tänkt ta bättre bilder men inte blivit av på grund av dåligt väder eller glömt så visar mobilbilder så länge. Ignorera mitt ansikte. 
 
Hej kompisar! Igår gick jag på en pw efter skolan, sen hämtade pappa mig. Vi åt middag och spenderade resten av kvällen framför tvn bara. Idag åkte jag till ungdomsmottagningen med My efter skolan. Åkte hem och åt middag efter det sen åkte jag och pappa till några familjekompisar. Fikade och pratade. Vi har nyss kommit hem, och jag är svin trött så ska snart gå och lägga mig.
Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Inga-Linn

Mysig dag, snygga klänningar och vad fin du är!:)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Absolut, tack! :)

Älskar den svarta klänningen. Den andra var också fin, men älskar långklänningar :)

Beatrice

God morgon vännen. hur mår du? kram

Nathalie

Superfina!

Julia

Är de skräddarsydda? Jag var lite sugen på att sy upp någonting när jag reste i Thailand i somras, men en långklänning tar stor plats i en backpackerryggsäck och att stå och bli måttad i värmen kändes inte så frestande...

Emma

Åh, superfina ju! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Kram

Henrietta

Åh vad fina klänningarna var! Gillade verkligen den ljusa!

Josephine

Så fina!

Vilka fina klänningar! :D

jonna

ja verkligen :)
så fina klänningar :)

Amanda Molander

Åh vilka fina klänningar! passade dig superbra :)

Ida Lindborg ♡

Så fina!!!

Sv: 1400 kr :D

♫♪ sandra

fina!

Pauline

älskar långklänningen

Life of Johanna

Tack så mycket. Snygga klänningar du visar upp

linah

snyggg!

frida christina

Men så fina!

svar: Visst säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig, glöm inte att skriva vad du heter också!

Flisan

sv: javisst e dom :D

fina :D

natalia

Så fin <3

V I L M A L A ♔

Skitfina klänningar verkligen!

Liborius

jättefina klänningar:)

Nathalie Tegelstam

Vilka otroligt fina klänningen :) kramar

Sofia

Så fina! :)

Lisa

Wow! snygga!

Emma Broberg

så himla fina!!

sandija-döv-adopterad-fotografi

söta klänningar! =)

Erika

Superfina klänningar, bra köp :)

Sabina

sv: Tack så mycket!

Superfina :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: