I promise, I'll make this last forever

| Vardag
Låtarna som spelas på repeat just nu.  
 
Jag har en tendens att spela sönder alla "nya" låtar som jag lägger till på min spellista. Vilket gör att jag tröttnar ganska snabbt på de. När jag väl har tröttnat så blir det nästan jobbigt att lyssna på de, jag tänker "byyyt" i huvudet. Någon som känner igen sig? ;)
Jag försöker att lägga till flera låtar om dagen för att kunna lyssna på de under en längre period utan att tröttna. Jag har fyra spellistor på spotify men jag använder i stort sätt bara en. Om någon skulle vara intresserad av min spellista på 1250 låtar, som uppdateras flera gånger i veckan så klicka här
madeleine

ÄLSKAR Rather Be. Man blir så galet taggad av den :D

jonna

jag gör också så. Så fort jag hittat en ny bra låt tjatar jag sönder den :) haha. tyvärr tröttnar man ju fortare då, men man blir så glad när man hittar ny bra musik :)

VERONICA - modeblogg

Inte hört dessa, de var grymma så de slinker in på spellistan. Gud så grymt! :) Bra tips tjejen. Kramkram

KassandraPalma

så bra musiksmak!

Nathalie Tegelstam

- haha jag vet, men det var så underbart :))
Älskar Kim's nya låt, för bra!

Linda [fotoblogg]

Så himla bra låtar!

LINNEA

sv; ja såså gott!

bra låtar! kram

MALIN

ÄLSKAR den nya låten med kim! och "rather be" är också en stor favorit!

♫♪ sandra

bra låtar!

milina.blogg.se

bra låtar!

Linnéa

Ja, eller hur, älskar det citatet med Julia Roberts <3

Åh, "Rather be" går på repeat hemma hos mig med :p

Agnes Eriksson

sv. åh förstår det, stackars dig...
hört alla utom den med Fun, så måste lyssna på den nu!! kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gör precis samma sak, lyssnar sönder låtarna och tillslut vill man knappt höra dem alls.

isabella

Älskar waves!!!

sussi

bra låtar =)

☆Z I N J A☆

haha jag gör samma sak som du!
bra låtar btw

Elina Olsson

Åå vilken fin blogg! Håller med om texten :)
Kolla gärna in min blogg om du har lust, kram :)

Erika

Brukar också lyssna isönder låtar, tråkigt nog.

sv: Ja, jag gillade glassen trots att den smakade champagne, det är så lite i så att det inte "tar över" :)

Mirjam Wallmark

Gillar verkligen Rather Be, men har snart lyssnat sönder den och kommer att börja hata den snart ;) haha!
kram

Nathalie Tegelstam

Ha en bra kväll fina du! :)

sandra

Haha I know that feeling! :P

Ida och Amanda

Samma här haha!☆♡

Sarah

De e tråkigt när man spelar sönder låtar :/ Lyssnar man på radio blir låtarna sönder spelade :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: