You don't understand what you do to me when you hold her hand

| Vardag
Igår hade jag en jätte bra midsommarafton. Sköna människor och bra häng, något kallt men det gjorde ingenting. Vi var först hos Linus, typ 25 pers och sen drog vi vidare till några andra. Kom hem rätt så tidigt faktiskt, vid 3 kanske men har jobbat idag så det var väl lika bra. Jag och tjejerna har ätit på thairesturang till middag och resten av kvällen ska vi nog bara ta det lugnt. Alla som var här igår har åkt hem igen.. Hörs sen ♥
Kristina ►ll

Låter som att du har haft en riktigt bra midsommar :)

Nathalie Tegelstam

Låter som en jättemysig midsommar :) Ha en fin kväll! kramkram

Emelie

härliga bilder! låter som en bra midsommarafton! :)

Tea

Skönt att du hade en bra midsommar, bilderna är ju bara för härliga!! :D

Double Up - Malin & Lina

Härliga bilder! :D

Emma

Härlig midsommar du haft :)

Erika

Thaimat lät ju inte helt fel. Härligt att du hade en bra midsommar :)

Linda [fotoblogg]

Vad kul, synd att det var kallt! :(

Mirra - NH och Hoppryttare

Härliga bilder :)

VERONICA - modeblogg

Men gud så härliga bilder, så fina tjejer! :) Ha en underbart fin söndag, hoppas din dag blir grym! Kram!

Ebba

Svar: ja riktigt kul :) härliga bilder!

Maja!

Låter som en bra dag :)
Fina bilder! :D

marina

sv. Tack så mycket. :)

Låter som en bra midsommar och fina var ni också. :)

Karin

Vilka härliga bilder, ser ut som en bra midsommar :)

Sv: Tack :)
Kram

Sara

Låter som en härlig dag! och happily är såå bra haha

Sv: Haha ja visst var sjukt konserten bra! Va du på fredag elr lördag? Kram :)

Louise

låter som ni hade de skoj :D

Agnes Eriksson

jättefina bilder, och älskar den låten! kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

MATILDA

härliga bilder på er :D

Inga-Linn

Det var kallt hos oss också, det haglade till och med!;/

Hanna

Härliga bilder! :D

Sofia

Härligt att du fick en lyckad midsommar. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: