The calm after the storm

| Vardag
Idag har jag varit ledig. Mötte Annie och åkte snabbt till Globen innan vi drog vidare för att gå på Julias utspring. Hon var så himla fin! Vi drog hem till henne för mottagning efteråt där vi åt en jätte god lunch och tårta. Jag kom nyligen hem och om ungefär 40 minuter åker jag till landet. Jag jobbar i helgen, men har med mig dator och internet som vanligt. Puss&Kram
 
Grattis till Julia och alla mina andra vänner som tagit studenten idag ♥
Sara- mamma till Nova&Levin

Jag vet själv lyckan, den var total! ;) dock är det 8,5år sen jag tog mitt! :P usch känner mig gammal nu! Haha!

Linnéa

Åh, jag blir så glad av alla studentbilder... längtar ibland tillbaka till den dagen *haha*

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Väldigt många som tar studenten idag :)

svar: tack :D

Inga-Linn

Åh, grattis till studeten till henne!!:D

Anonym

Grattis :D

Johanna - A dream as a model ♥

grattis till dem :D

Sofia

Vad härligt det är med alla studenter nu! :D Hoppas du får en fin helg.

linnea

kul med studentfirande! :)

Life of Johanna

Låter som du haft en bra dag =)

Boel

Härliga bilder :) Spännande att se eftersom att jag tar nästa vecka haha ^^

Sv: Ja, väldigt :)

MALIN

vilka härliga bilder! när är det din tur att springa ut? nästa år? :)

Emmy

Åh, massor av gratulationer till dem!! :)

sv;
Hihi jaa verkligen, älskar dem :D

Nathalie Tegelstam

Så roligt med studenten :) kram

Linda [fotoblogg]

Åh vad kul för dom!

V I L M A L A ♔

Åh så härligt, blir så sugen att gå på någons student nu :D kram

sussi

så härligt med alla glada studenter =)

Life of Johanna

Hoppas du har en bra nationaldag

VERONICA - modeblogg

Åh vad roligt! :) Gud så kul. Så himla kul att se!! Ha en underbar kväll, kramkram!

giime

Fin blogg du har ☺

Agnes Eriksson

Grattis till henne! kram

Emma

Åh vad roligt, längtar tills det är min tur! :)
Svar: Tusen tack! :)
Kram

Nathalie Tegelstam

Ha en fin kväll tjejen :) kram

victoria

Så fin!

Kristina ►ll

Grattis till alla :)

sv: ja, jag blev så nostalgisk när jag hörde california hehe

linn

härliga bildeer!!

Sofia

Fina bilder!

NICOLE

Åh vad fin hon var! :D Nästa fredag är det min tur, åh så jag lääängtar! :)

Rebecca

Så roligt :)

Inga-Linn

Åh, saknar studenten!!:)

Maja ♥

Vart har du ditt land och vad jobbar du med? Jag tänkte eftersom du åker dit vissa helger :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: