Nobody can say I didn't try

| Vardag
 
Spenderade ungefär en halv timme i skolan idag innan vi fick dra, så sjukt onödigt. Jag och My åkte in till stan, betalade resterande på resan vi ska åka på i juli och sen hämtade Filip oss i Gullmarsplan. Vi åkte till Pizza hut, åt lunch och sen vidare. Köpte glass i solen och myste, skjutsade hem My senare.
 
Jag har sedan dess solat, Filippa och Simon kom förbi en stund. Nu har jag tröttnat på att svettas i solen så nu sitter jag inomhus och försöker planera kvällen. Någon som har förslag? Kram
Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Vilka mysiga bilder :)

Life of Johanna

Vackra bilder. Tråkigt ni behövde åka dit för 30min, men gott med pizza hut. Var skall ni åka på resa någonstans?

Agnes Eriksson

fina bilder och gott med glass!
sv. hihi ja, har slingat håret!! kram

linn

härliga bildeer!

Linda

fina bilder

V I L M A L A ♔

åhh pizza hut :(((

Amanda

Låter som du haft en bra dag!:)

LIENE

Fina bilder :)

Du är så fin!

Svar: Okej! Kanske kan hitta serien någon annanstans, verkar en bra serie i alla fall! :)

Erika

Vilken trevlig dag, du kommer nog på något att göra nu ikväll :)

Pauline

fina bilder :)

Mirjam Wallmark

Åh vad mys!

Louise

Låter som en härlig dag ändå :)

Inga-Linn

Vart och när ska ni åka?:)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och härliga bilder!

natalia

Fina bilder :D

Boel

Mysiga bilder :D

sussi

Pizza Hut, inte ätit där sen ja bodde
i USA haha...
Härliga bilder =)

carolinakatjasusanna.blogg.se

härliga bilder :)

Emma

Grattis till körkortet! Måste va härligt att inte känna sig begränsad :)?

Jennisbeauty

Du ser ut att ha haft en riktigt grym dag! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

härliga bilder <3

VERONICA - modeblogg

Underbara bilder! :) Så härliga!! Ha en fin onsdag! Kramar!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Verkligen onödigt att behöva åka till skolan för den stunden.

Ida Lindborg ♡

mysigt! fin du är! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: