Does it blow your mind that I'm leaving you far behind?

| Vardag, Övrigt
Några fler bilder från Julias student. Bilder från Olivias kamera. Jag hade också tänkt ha klänning men det skulle regna..
 
Godkväll vänner! Efter att ha kommit hem från landet lånade jag mammas bil för att åka och hämta Filippa. Första gången jag körde ensam sen jag tog körkort i onsdags. Vi åkte till Sollentuna, träffade Markus och två av hans vänner. Hängde en liten stund och sen åkte vi hem igen. Träffade Simon och några av hans vänner innan vi rullade hem. 
 
Imorgon börjar jag halv 1 och slutar 2, så himla skönt. Men ska ta mig upp tidigt för att köpa biljetter till Katy Perry's konsert och ta en springtur. Någon mer som funderar på Katy Perry? 
Linnea

Fina :)

Ja, Håkans konsert var helt otrolig <3

V I L M A L A ♔

Såå fina bilder! Nja struntar nog i perry :(

ebba:)

vad kul med student!:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Fina bilder

Vicky

Vilka härliga bilder :D

linda

va roligt!:D

LIENE

Tack :)
Fina bilder. Bara tråkigt med regn.

sussi

så himla fina =)
härligt m kort dag..
Är de lov sen?

Linnéa Pyrrö

fina bilder!

sv; åh men tack amanda :) kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis till körkortet (lite försent men i alla fall hihi).
kram

Pauline

å vad roligt!

anna

härliga bilder!

Ebba ♥

Åh vilka härliga bilder!

Amanda

Härliga bilder!:) Gör du bloglovin byten?

Sv: Tack så mycket!:)

natalia

Så fina bilder :)

linn

längtar till min student nu!!

KassandraPalma

jag funderar på att se henne men jag tvekar lite haha

sandra

Härliga bilder!

Erika

Härligt med en springtur :)

Tea

Så himla härliga bilder!! :D

SV: Men jaa eller hur!! :D
kram på dig, ha en fin kväll! <3

Veronica

Så fina bilder :)

Nathalie Tegelstam

Såå fina bilder, ser verkligen härligt ut :) kram

fannie karlsson

Kul med studentfirande. På torsdag är examen här så då ska jag fira min kusin. Sedan är det bara ett år kvar till min egna student :D

Life of Johanna

Härliga bilder :)

Hoppas du får tag i biljetter :)

Olivia Magnusson

åh härligab ilder :D

sv: åh tack :D
kram ♥

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Josephine

Fina bilder :)

Louise

Kul att du fått körkort grattis :D

Johanna - A dream as a model ♥

Trevligt :D

merima

kul med student! :) tråkigt att det regnade däremot..

Ida Lindborg ♡

åh så kul! fina ni är!

Sv: Tusen tack! :D

Jessica

Fina bilder :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder!

Katta

Härligt!

mags

Åh älska studentmottagningar!

Knaperbloggen

roligt med studenten! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: