You ain't getting any younger, are you?

| Vardag
När man jobbar 6 dagar i veckan som jag gör så uppskattar man verkligen den dagen i veckan som man är ledig. Var tillbaka på jobbet idag vid 13 tiden och hann innan dess sola, tvätta och så. Kom hem för en liten stund sedan och nu har jag mat i ungen. När jag ätit ska jag vila en stund för att sen dra ut och springa. Kramis
 
Life of Johanna

Lediga dagar uppskattas verkligen då :) Bara en låt jag inte hört av dessa så skall lyssna på den nu :)

Ja, den filmen är riktigt bra =)

Emelie

Himla härlig och vacker bild! Får verkligen lust att åka ut på havet när jag ser den :)
sv: oh ja, max är bästa! ;)

Inga-Linn

Åh, vad skönt att ba ledig!:)

jonna

haha ja :)
åh, så härligt det ser ut!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken fin bild!

MALIN

younger-låten är fantastisk! bilden också!

Amanda

Finfin bild!

Sv: Tack.

♫♪ sandra

älskar younger!

Kristina ►ll - musikblogg

Prayer in C är nog min bästa springlåt just nu! :)

Petra

bra musik :)

Kashaya

Vad fint foto. Så vacker med solnedgången.

Johanna Svensson ♡

Älskar låten ''Younger'' :D

william

fin bild:D

LIENE

Springa låter bra :) Själv ska jag cykla till stranden snart.
Kram på fina dig!

MATILDA

bra låtar :)

Emelie

Lät som du hade en bra dag igår, hoppas du har lika bra dag idag också!! kramis!

Marlene S.R

bra låtar:)

Denise

Vilken fin bild! :D

Elli

Men så fin bilden var!!! :O O låten Chandelier är superbra!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Låter som en härlig dag. :)

Pauline

åååå så underbart härlig bild!

Sarah

Vilken fin bild :)

Kristina ►ll - musikblogg

åh, Sia är så bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: