Will you tell me once again how we're going to be just friends?

| Vardag
Igår slutade jag vid 17 tiden, när jag kom hem var det så himla fint väder. Dessutom var jag ensam och uttråkad så jag åkte över till mammas landställe där det kändes som fullt hus. Blev bjuden på middag, det var en jätte trevlig kväll och runt nio rullade jag hemåt. Kollade på filmen Endless love som jag ska skriva om senare och sen gick jag och la mig. 
 
Idag börjar jag klockan 1, har duschat och satt på en tvätt. Ska sminka mig nu och äta lite lunch innan jag börjar hoppas på att tvätten hinner bli klar innan jag måste åka till jobbet. Vill gå ut och sätta mig i solen också men onödigt att bli svettig när jag precis har duschat, haha :D Ha en bra dag! 
Juliaj

Vad härligt det ser ut att vara där :)

madeleine

ååååå du är så fiiin amanda!

VERONICA - modeblogg

Vilken bejb! SÅ snyggt tjejen! :) Ha en underbar fredag fina du! Kramkram!

Michaila - hälsa och studentliv!

Låter som en bra kväll :)

Finis!

Ida Gratte

Så fin du är :) ha en fin helg!

Victoria

finis!

Rebecka

Vad fin du är!

MALIN

Snygging!

Sofia

Låter som du har fullt upp om dagarna. :)

Kashaya

Fin outfit. Hoppas tvätten hann bli klar.

Nathalie

Finis :)

sandra

Hoppas du får en bra dag på jobbet :)

Linda [fotoblogg]

Vad kul med middag!

Sara - mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag i sommarvärmen. :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

så fin du är

william

snygg tröja:D

SV; Tack så Mycket:D

Olivia

Åh vad mysigt!

Boel

Sjukt fin du är :)

Sv: Visst är den :D

Amanda

Fin!

fashion

Härligt!! Hoppas du har haft de bra :D

linah

snygging<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: