Things were all good yesterday but then the devil took your breath away

| New in, Vardag
Koftor och mascara stod på shoppinglistan. De två översta är av samma modell men olika färger. 
 
Imorse var jag otroligt trött när klockan ringde vid kvart över 7. Tog mig upp, fixade mig och åkte sen hemifrån vid halv 8. Kom fram till jobbet lagom tills jag började vid 11, hann även tanka och handla på dit vägen. Ett 8 timmars pass senare fick jag åka hem, äta middag och lägga mig på soffan. Nu tar jag ett snabbt uppehåll i mitt serie tittande för att uppdatera bloggen. Imorgon väntar ännu ett 8 timmars pass, vilket btw inte alls är vanligt på min arbetsplats. Menmen, ha en fortsatt bra kväll ♥
Agnes Eriksson

åh snygga!! kram

Denise

Vilka sköna koftor! :)

Emelie

Åh vad fina koftor!

Anonym

fint :D

Alice

sv: tack!
fina koftor!

Boel

Snyggt :D

Sv: Jaa :')

Life of Johanna

Så fina koftor, var har du köpt dem?

Veroniika

Åh nice, jag skulle också behöva köpa koftor haha :)
Kramis!

Nathalie Tegelstam

Jättesnygg shopping och så fina koftor :) Verkligen bra att ha i garderoben! kramkram

madeleine

gött när man hittar en modell man gillar ju! då är det lika bra att köpa flera av samma. hoppas du får en fin kväll vidare, finen. kraam!

Sara- mamma till Nova&Levin

Vad jobbar du med? :)

Inga-Linn

Fina inköp!:)

♫♪ sandra

nice!

Kashaya

Fina koftor.=)

Vicky

Allt bra med dig idag? :)

Isabelle

Så snygga!

Sv: Tack så mycket!

Petra

hoppas du får en bra torsdag :)

VERONICA - modeblogg

Gud så läckra tröjor! Perfekta att toppa en outfit med! :) Hoppas du får en dag fylld utav glädje! Kramar på dig!

Terese

Fina! :)

Catrine

vilka mysiga koftor! skönt med soffan efter ett arbetspass, va duktig du är som jobbar på så bra :)

frida

älskar sånna koftor, passar till allt ;)

Emilia Sjödin

älskar mascaran! Så bra :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fina koftor. :)

Sanna

Snygga koftor! :)

Frida

snyggt men ändå basic, perfekt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: