I just keep on making the same mistakes, hoping that you'll understand

| Vardag
Några bilder från midsommar. Att det blåste kallt den dagen sög. 
 
Tog en sovmorgon imorse, det var jag värd. Är bara ledig en dag i veckan så det behövdes. Fixade mig, mötte Cecilia i Skanstull. Lämnade in min klocka på lagning och köpte med mig tre koftor och en mascara hem. Visar bilder på det när jag är tillbaks på landet igen. Sen åkte vi hem till mig, kollade film och köpte hem pizza till middag. Åkte sen in till stan för att kolla på The fault in our stars som jag skriver om senare. Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig, börjar 11 så har en tidig morgon och en lång bilresa framför mig. Håll tummarna för att jag slipper köer. 
ida foto. ♛

åh härliga bilder :)
sv; tack så himla mycket ❤

linnea

vad kul med kubb!

Agnes Eriksson

fina bilder, synd att det blåste... kram

VERONICA - modeblogg

Men så härliga bilder!! :) Ha en grym onsdag fina du! Kramar!

Catrine

kubb är bra roligt :D

Petra

Härliga bilder

♫♪ sandra

mysigt!

Felicia

Såg ju roligt ut trots detblåsiga!
puss

MATILDA

Jobbigt med blåst :/

Linda [fotoblogg]

Åh, vill se the fault in our stars, hört så mycket om den!

Amanda

Härliga bilder!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Din midsommar såg mysig ut, men trist att det blåste kallt.

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Ser härligt ut. :)

Nathalie Tegelstam

Vilka supermysiga bilder :) kram

Erika

The fault in our stars är så bra :)

jonna

åh, så mysigt :) speciellt att åka traktor! :)

Alice

SV: tack sötis! vad glad jag blir!
härliga bilder, midsommar är bara föör mysigt!

Vilka härliga bilder! Längesen jag spelade kubb faktiskt. :)

Pauline

så kul med kubb :)

V I L M A L A ♔

Håller tummarna och hoppas filmen är bra! kram ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: