Film betyg

| Filmbetyg
4/5 hjärtan
Efter ett långt och händelserikt liv hamnar Allan Karlsson på ett ålderdomshem i tron att det blir hans slutstation. Problemet är bara att hans hälsa fortfarande är utmärkt och dagarna blir därför alldeles för trista. När firandet av Allans hundrade födelsedag närmar sig, vilket Allan själv inte är det minsta intresserad av, tar han chansen och flyr sin tråkiga vardag.
 
 
Jag har lite svårt för att avgöra om jag ska ge filmen 4/5 eller 3/5 men nu blev det en fyra. Filmen var ganska rolig men jag tror att man som äldre än mig uppskattar den mer. Svensk på köpet men små kul att se platser som man känner igen. Jag tycker inte riktigt om när det är tillbaka blickar mitt i filmen men det hjälpte en såklart att förstå. Jag älskade i alla fall elefanten, vill också ha en :D Hundraåringen/Allan var rolig. Bra slut också :)
Bild lånad från google
E.w - photpgraphy

ohh den ska jag med se, men har hört att den ska vara åisskass värdelös;D

Natalia

Åhh då vet jag vad jag ska se någon kväll framöver :D

En plats i solen

Har du läst boken? :)

En plats i solen

Har man läst boken tror jag man förstår filmen bättre :) Då vet man att det är tillbakablickarna som gör boken så utan dem ingen vidare bra film :)

a g n e s

många som sett den redan :)

- tack sötis :))))

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh, jag vill se den :D

Kanske borde se den filmen, många säger att den är bra :)

Carolina Thoor

Allt bra? :)

Nathalie Tegelstam

åh den vill jag se :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Har hört att den ska vara jättebra, haha.

H'

Åh vill också se!

Anonym

Min lillebror och hans kompisar såg den idag!:)
Sv: Ser fångarna på fortet, själv?:)

Linda

såg den , den e bra ibland:p

Emelie

Hahaha vill se den!!:)

Jasmine

den verkar rolig!

sv:
se den:)

Emma Grann Fotografi

Tyckte den filmen var skitskön! :) Men jag kanske är gammal som är 21? ;)

Linnéa

Då är den sevärd då?! <3

Liza

Funderar på att kika på den :) Den verkar ju rolig och så och ditt betyg får mig att bli säker på det :)
Kram

MADDISENJ.SE

Ska ta och se den här framöver :)

milina.blogg.se

Tycker den verkar asdålig haha.. Men den kanske är bättre än va den verkar :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll!

Emelie

Har varit lite sugen på att läsa den boken faktiskt :)

V I L M A L A ♔

Åh vill så gärna se den.. Kanske får kolla på den på bio snart.. Kram ♥

KassandraPalma

sv; tack! tvekar ifall jag ska se den filmen haha

E.W - photography

Haha jag har bara hört negativt.
Men jag vill se den. Har sett trailern o den verkar helbra

Anonym

ÅH ja vill se den!

Åsa

Åh den vill jag se! :D
Kram

Moa

Då kanske man ska ta och se den ? <3

fannie

sv: tack :)
Vill typ se den där filmen :) Hoppas den är bra :D

Ha en fortsatt trevlig helg! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

vill se den!

SARA

Verkar ju som en rätt rolig film, borde kanske ta och kolla den nån gång ;)

Kajsa

Ska nog se den med pappa nästa helg. :D

Emma Ekstén

Jag håller på med boken nu, så får se filmen sen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: