by amanda

| Vardag
Idag när vi kom till skolan fick vi reda på att första lektionen var inställd, och andra lektionen skulle vi kolla på film. Vi valde att sätta på filmen direkt istället och den tredje lektionen fick vi göra hemma. Alltså slutade vi jätte tidigt, så jag och Lisa köpte med oss mat och gick hem till mig. Åt, kollade på en film och pluggade lite. Hon drog för ungefär en timme sedan och jag har degat i soffan framför The walking dead. Vid 18 tiden kommer Cecilia hit, vi ska äta middag och sen blir det bio. Vi ska se på Jack Ryan. Har ni föresten tänkt på att jag går på bio jätte ofta? Haha brukar ha såna perioder. Vad har ni för planer idag? :)
Milina Salihodzic

Fin bild!

H A N N A ♥

Va skönt med en kort dag en fredag ;)
Själv gör jag inte mycket idag alls haha. Får se vart tiden leder :)

bexollila.

låter som ni hade en slapp dag hehe ;D
idag ska jag vara med ngra kompisar kanske bada bastu dricka öl och åka pulka haha sj ^^?

veronica eriksson

Fin bild! Mysig hoodie :) Kram

Amanda

Fin bild, lät som en bra dag! :D

LORISSA LOVEBOMB

Inte så mycket planer alls, det är fredag - då är jag lat ^^

Kimmey ~ Kung varje dag

Kul med bio! :)

sv: Ja, verkligen!

Chanelle

Jag ska vara med min kille och leka med min nya laptop som jag får ikväll! :D

Amal

Tänker kolla på film och äta choklad :)
Kram

Cajsa

något fredagsmys inplanerat? :)

sandra

mysigt med bio ju :)

Amanda

Fin!
Skönt med en sån dag:D

fotografvesna.se

så söt

Ali hajizadeh

riktigt bra blogg,kommer fortsätta läsa den!:)

V I L M A L A ♔

haha har tänkt på det lite smått! Ska bara ta det lugnt, ha så skoj på bion :))

En plats i solen

Skönt och sluta tidigare, jag kom med hem tidigare än jag skulle :)

Javisst är den fin!

linda

fin som vanligt

frida

Skönt att sluta tidigt! :)

Yenni

Fin blogg! gillar verkligen din design, hur snygg som helst. Kram

bexollila.

du är på bio rätt ofta va :D ?

kelly

Fin bild :D

F E L I C I A

härligt att sluta tidigt! och bra att det gick ordna så ni slapp vänta :)

När åker ni till Thailand?

Esmeralda

fin bild

milina.blogg.se

Jag går verkligen aldrig på bio.. Alldeles för högt, oftast massa jobbiga människor som ska sitta i vägen eller babbla, sen får jag typ panik.. får tankar att det ska börja brinna haha

Inga-Linn

Jo, jag har tänkt på att du är på bio ofta:)

Så fin!

Svar: Tack! :)

Emma

Så fin du är! :)
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: