by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Slutade klockan 1 idag iställlet för 3. Åkte hem till Lisa och softade innan jag mötte Filippa. Vi ska faktiskt till Enköping under helgen och träffa våran kompis Frida så vi sitter på bussen just nu. Kommer hem igen på söndag men som ni märker har jag dator och internet med mig. Ha en bra fredag. Puss&kram
B R O W N S U G A R

Ha så kuuul!

Agnes Eriksson

sv: åhh tack!
Slutade också ett idag! så fin du ääär.. kram

Linnéa

Låter som en finfin helg ju <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att sluta tidigare!

Linnéa

Hoppas fredagen är bra annars :)

Boel

Härligt att sluta tidigare :D
Sv: Haha visst är bilden sann :D

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Du har blivit utvald som "veckans bloggtips".
Hoppas det är okej! :) det är ingen anmälan man ska göra utan jag väljer ut helt själv.
Om detta inte är okej så meddela mig så tar jag genast bort den :)
kram

Inga-Linn

Det är alltid skönt när man får sluta tidigare!:)
Sv: Ja, det är verkligen jättetråkigt!!:(

Malin Mattsson

skönt att få sluta tidigare, fin du är!:)

Malin Mattsson

hoppas du får en bra helg!

allltid lika fin <3

Kelly

Vad kul :D

Carolina Thoor

Åh, vad kul att kunna åka bort över helgen med kompisar för att träffa en kompis. Låter som om du kommer att ha en härlig helg! :) <3

Lowa Ek Lagerberg

fin! planer idag? :D

svar: tusen tack!

linah

snygging!

Ida Lindborg ♡

sötis!

Sv. hiih ja visst är hon :D ja hoppas han mår bättre nu i alla fall <3

Inga-Linn

fin du är:)

KassandraPalma

Fin header!!

MALIN

vad fin du är! :)

emelie andersson

så fin du är!

sv: härligt :) samma här!

En plats i solen

Hoppas du får det trevligt

Linnéa

Hoppas att din lördag blir riktigt bra nu <3

TOVA

härlig blogg du har finis! :)

Kajsa

Så fin du är! :)

Amanda

Fina du!

ANGELICA - Hälsosamt

skönt att sluta tidigare :D

Johanna - A dream as a model ♥

fin! :)

V I L M A L A ♔

Låter mys ändå, ha en bra helg :D

Ebba ♥

Åh vad fin bild!

Sv: Tack så mycket, kram ♥

så fin!

Kashaya

Vad härligt att sluta tidigt.=)

sandra

Kul att åka iväg över en helg :)

MADDISENJ.SE

skönt att sluta tidigt

Linneaellinore - FOTO

Vad fin du är! :)

En plats i solen

Hoppas du haft en bra helg :)

Carolina Thoor

Gillar verkligen den där bilden på dig! <3

Malou

så fin du är!

MATILDA

fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: