Bekännelser

| Bekännelser
Att följa strömmen, göra likadant och köpa likadana kläder som alla andra har aldrig varit något för mig. 
Det finns nästan 200 inlägg under min kategori film betyg
Jag har publicerat 625 inlägg/bilder på min tumblr.
Resor är det ända jag tycker är värt att spendera pengar på.
Jag är sämst på att komma ihåg namn efter jag hälsat på nya människor på fester, är alldeles för koncenterad på mitt egna. 
Jag tycker att spetsiga och läskigt långa naglar är riktigt fult.
Jag hatar att behöva ta om bilder som blivit dåliga efter jag redan plockat undan stativet och sånt efter mig. 
Nathalie

Åh vad snygg du är!

sv: tack så mycket :)

Cecilia

Fin!

cassandra gigel

hatar också att ta om bilder haha..

hanna

den tröjan ser riktigt snygg ut! :)

Mikxki

Kul att läsa :)

Madeleine

åå sista punkten kan jag verkligen relateera till

Sandra

kommer aldrig heller i håg namn, brukar till å med ofta säga fel namn :(

Linnéa

Sååå bra inlägg :)
Gillar verkligen heller inte spetsiga naglar *haha*

Agnes Eriksson

sv; ja eller hur!
Fina duu! kram

Amanda

Kul inlägg!
Fin du är som vanligt :)

Intressant info :)

Fanny

Fin du är!
kram

isabella

Älskar att resa! & så fin bild!:D

Johanna - A dream as a model ♥

Så fin och intressant att få veta :D

michelle bergström

Vilken fin blogg du har! :) Verkligen super jobbigt när man har fotat sig själv och tagit typ 10-15 bilder så är ungefär bara 3 av bilderna bra :)
Är allt bra annars? :)

V I L M A L A ♔

HAHA det är så pinsamt, samma här kan int ehålla koll på namnen på fester.. Man bara hälsar och typ tänker på att bete sig normalt :(

LORISSA LOVEBOMB

fin

bex

Du är fin tjejen!

Kimmey ~ Kung varje dag

Intressant :D

LINA

Vad fin du är!! :)
Hoppas du hade en bra dag!

Annie

Vilken fin blogg du har tjejen! :)

Ronja

Snygg!

Sabina

sv: Tackar!

Så fin, och kul att läsa! :)

Linda

så fin

jonna

så fint linne! :)

Caisa Källgren

söt du är! :)

LIENE

Kul att få ta reda på mer om dig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: