Hallon och apelsin smoothie med touch av ananas

| Recept
Räcker till 4 personer:
Ett okänt antal hallon
1/3 ananas
1/2 banan
6 jordgubbar
2 apelsiner
9 isbitar
 
Min åsikt: 
En god och fräsh smoothie. Den har en väldigt fin färg men är en aning sur på grund av hallonen. Hade kanske varit godare med lite socker till men det vill jag inte ha i. Men den var mycket god. Skulle ni tycka om den? :)
Linnéa

Mumsigt <3

☆Z I N J A☆

den ser supergod ut! men är inget fan av ananas:/

Johanna

Låter supergott!

Lovisa

låter gott! ska definitivt prova :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Nejj gud va gott, ge hit :D

cassandra gigel

så gott :D

johannagrahn

ååh det där såg inte dumt ut, låter super gott! :D

Nathalie Tegelstam

Låter gott, ska prova de :)

En plats i solen

mums vad gott

aina [fotoblogg]

Gott :)

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

mums vad gott :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och det där såg riktigt smarrigt ut =)

Ping Lowhngren

- Oh va gott! :DD tack ska du ha btw^^

Linnéa

Är det egna recept du kommer på? Allt ser sååå gott ut <3

En plats i solen

Får testa det någon gång :)

Jenny Karlsson

sv: Superskönt verkligen :)

åh det där ser inte fel ut :)

Jojo

Gott ;)

♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

frida christina

Låter riktigt gott! Har du dessutom i lite yoghurt eller liknande så blir det inte lika surt och lite matigare <3

MALIN

ser otroligt gott ut! svar: tack så jättemycket :)

V I L M A L A ♔

nomnomnom vad gott :D

emma.

ååh smoothie är så himla gott!

Fatma

gott :)

Erika

Gott!

sv: Ja JEM var också duktiga :)

Cajsa

åh, gott gott! :D

sv. typ inget. ska snart ta och sova.

Ja, det hade jag nog tyckt om! Ser gott ut iallafall :)

Kram! FitnessbyJulia.

Emelie Bohlin

verkar faktiskt jätte god :D

Sv; Ibland måste man vara lite extra snäll och gullig :)

KassandraPalma

Mmh, så gott!

Liza

Det ska jag verkligen testa! Alla mina favorirfrukter i ett, ser supergott ut!

Cathie

Ta lite mer banan, så blir det nog sötare :)

Amanda [SPONTAN]

Den såg i alla fall riktigt god ut :) Ha i lite yoghurt så blir den sötare :)

Liborius

Men åh vad gott:D

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så gott :D

Amanda

Hade kanske tyckt om den. Har lite svårt för sura saker (a)

Sofia

Gott! :)

Sanna

Ser jättegott ut, bra tips! :)

kaffehörnan

Ser otroligt mums ut

kaffehörnan

Mår du bra annars idag

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här skulle jag nog definitivt gilla.

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gott!

Emma

Ser otroligt gott ut! Det där blir att testa! :)
Svar: Tack så mycket! :)
Kram

Emelie Andersson

Den ser riktigt frestande ut :D

Christina

Åh den såg god ut :)

Emelie

Ser riktigt gott ut!!=)

Johanna - A dream as a model ♥

gott :D

Ida Lindborg ♡

Mumsigt!

Sv: Tack så mycket :D kram

fridabergs.blogg.se

Åh va gott!

Sabina

sv: Tack :D

Åh så gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: