I was born sick but I love it

| Vardag
Bilder lånade från pinterest. 
 
Kollade på luciatåg i skolan igår, drog därifrån en stund senare. Jag och Lisa åkte hem till mig, lagade lunch och någon timme senare skjutsade jag hem henne. På kvällen åkte jag, Hanna, Annie och Fanny hem till David för middag. Lite senare kom Alex och Gustav så vi förade med de innan vi drog vidare till Marquise. Kom hem vid 4 någon gång. Idag har jag jobbat på julmarknaden, vilket har varit sjukt jobbigt. Har varit mer bakis än vad jag någonsin brukar vara, det gick över efter några timmar. Hade planer på utgång idag också men är alldeles för trött för det. Ska dricka lite te och kolla något serie avsnitt innan jag går och lägger mig. Kramis
♫♪ sandra

underbara bilder!

miningalinn

Mitt skola hade också Luciatåg, på teckenspråk då det går döva här!:)

Emilia Sjödin

Det låter som om du har haft det rätt bra! :) Kram

Karin Lygnersjö

Tycker det låter som ett klokt beslut med te och serie efter en bakisdag ;)

Sv: Aw,du med! :)

Denise

Vilka vackra bilder! :)

Kajsa-Stina

Så härliga bilder! Vilken känsla alltså :D

Kul att stå på julmarknaden och sälja också! Det var en julmarknad här hemma i krokarna igår faktiskt men var aldrig dit tyvärr.. Hoppas du annars mår bättre idag och känner dig lite piggare :)♥

Rebecca

Så fina bilder!

Julia ♥

Jätte fina bilder! :)

Liborius

älskar dessa bilder:D

Hanna

tack vad söt du är!
vilka fina bilder!

Magiska bilder :)

Maja

Vilka underbara bilder, och rubriken är från en så bra låt!!

Sarah

Bakis lät inget kul :(

☆Z I N J A☆

Så fina bilder!

Emma Grann Fotografi

Wow!! Vilka bilder!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Gud så underbara bilder :)

Linda

så vackra bilder

Bexollila

Gud vilka fina bilder du hittat och mysigt med luciatåg!

Sv ja en del härliga bilder fick man från gårdagen :D å tack snygging!

Boel

Häftiga bilder och mysigt med lucia :)

Sv: Tack! :)

Nelly

Åh, vilka härliga bilder :)
Och det låter som två roliga dagar ^^

KMStyle

väldigt härliga bilder:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: