I know you dream of her while you sleep next to me

| Vardag
Hej kompisar! Dagen före julafton och jag är taggad till tusen. Trots att jag varit sjuk i 17 dagar nu har jag fortfarande hopp om att känna mig frisk på julafton. Igår låg jag tyvärr hemma med ont i hela kroppen, huvudvärk, snuva och lite allt möjligt. På dagen orkade jag i alla fall med att göra lite julgodis och pynta hemma hos mamma. 
 
Idag vaknade jag upp och mådde lite bättre, hoppas det håller i sig nu. Ska snart möta Hanna i stan, tror hon ska köpa några sista julklappar. Ikväll ska det julpyntas hos pappa, klä granen o.s.v. Hörs sen, kramis
Amanda Jona [SPONTAN]

Så mysiga bilder :)

♫♪ sandra

huvva, hoppas du känner dig bättre snart!

Emmy Lam

Hoppas också att det håller i sig! Kram på dig

Pauline

vad jobbigt att du blev lite sjuk :( men hoppas du får må bra nu :)

Natalie

Vad trist att du aldrig får bli frisk... Ha en riktigt god jul nu tjejen <3

Hoppas du får vara frisk under julen!

hanna

åh tack!! vilka mysiga bilder :D

Emma Grann Fotografi

MYSIGT!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Krya på dig och dina bilder ger mig lite mer julkänslor, tack! :)

Beatrice Johansson

Så skönt att du mådde bättre idag!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Sara

Åh så fina kolor du gjort :) God Jul på dig :)

Amanda

Hoppas att du känner dig bättre imorgon, god jul!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

GOD JUL!

linah

hoppas du får en riiiktigt god jul:D!

jonna

ja verkligen :)
God Jul, Hoppas du får en mysig julafton :)

céline

superhärliga bilder!!
God jul på dig :)

Sarah

Hoppas att du e frisk nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: