Get me a parachute, take me to the sky, just take me to the blue before I start to collide

| Vardag
Igår bestämde jag mig för att åka upp till landet. Jag och Sebbe åkte tillsammans, kom ut vid 19-tiden kanske. Åt middag och sen kom Christian. Kort stund senare kom även Matte, Alicia, Elias och Kalle, vi krökade, spelade spel och hade en riktigt bra kväll. Även Frida och hennes kompis kom. Vi badade senare och ja, det var en bra kväll. 
 
Idag har vi varit nere i Simpan och lunchat, badat, åkt vattenskooter med ring efteråt och ätit glass. Åkte hem till Stockholm igen vid 18-tiden och nu har jag nästan precis kommit hem. Ska bara ta det lugnt ikväll, är så sjukt trött. Film, pringles och en kopp te står på schemat. Puss&kram

Låter som du har haft två bra dagar! :)

Ida Lindborg ♡

åh härligt :)

fashion

Super härliga bilder :D

natalia

Så härligt!

linn

ha en super bra dag finadu! :D

Lydia Elstig

Ser roligt ut!

Linda [fotoblogg]

Ser härligt ut!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad roligt:)

Pauline

vad roligt!

NATHALIE - Fashionblog

åh så mysigt :) Jättehärliga bilder också! kram

Inga-Linn

Jag vill också åka vattenskoter, tror aldrig jag har gjort de!

Sv: va med släkten och spelade monopol med syster:)

Sarah

Så himla kul o åka vattenskoter :) Har aldrig gjort de men skulle va sjukt kul o göra de :)

fashion

Hopppas att du kommer ha en bra torsdag :D

Amanda [SPONTAN]

Det där såg riktigt härligt ut!

natalia

Bara njuter ser jag ;D

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad roligt

VERONICA - fashionblogg

Underbara bilder! :) Ha en underbar torsdag fina du, kramar!

Erika

Vad härligt, du bara njuter :)

Felicia

Åh vad kul!

puss

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur länge till har du lov?

Hanna

Låter som två mysiga dagar :D

NATHALIE - Fashionblog

Hoppas du får en fin kväll Amanda :) kram

Petra

vad roligt :)

Josefine

Åh vill också åka!

sv: Tack :)

jonna

härligt! låter som en bra dag :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härliga bilder. :)

Vilka härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: