Ju mer dom spottar på mig, ju snabbare kommer jag blomma

| Vardag
Igår hade vi som sagt gäster på landet, det var mysigt och vädret var helt fantastiskt. Trots det bestämde jag mig för att åka hem till Stockholm. Så skönt att få komma hem igen. Spenderade kvällen med några cider hemma hos mig med My. 
 
Idag har jag och mamma solat på altanen, fikat på en uteservering och varit i Skärholmens centrum. Jag fick med mig en kjol men den ska jag lämna tillbaka igen. Ska snart ut och träffa Annie och Emelie. Känns inte alls bra att sitta hemma i det här vädret. Men nu ska jag gå, puss 
Nathalie Tegelstam

- oj det var länge :) Kom på att jag tror jag bloggat i 5 år, hehe måste räknat fel!

Så fin du är Amanda! kram

Lindall

fin bild

Ebba

Sv; riktigt mysigt! Härlig bild :)

milina.blogg.se

älskar den låten :) (din rubik)

nataliaq

Gud vilken fin bild :D

Fin bild! Och Kapten Röd är grym!

Emmy

Låter väldigt trevligt, härligt att du tar tillvara på det underbara vädret när det är :D

sv;
Hahaha eller hur, så jag (varje kväll... Efter skolan också) :D

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin kväll, kramkram!

Kelly

Fin bild <3

Kram :D

Life of Johanna

Borta bra men hemma bäst :)

Sofia

Låter jättehärligt. :)

CASSANDRA

härlig bild :D

Josefine Hallgren

Himla fin outfit! :D

Louise

Härligt :D

Annster

Härligt :)

Inga-Linn

Du är fin du också!:)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Det var ganska mysigt men kanske inte att vara sjuk.

Vilken underbar plats det ser ut att vara!

Felicia

Vilken härlig äfrg på ditt linne/tröja

puss

Madeleine

å cider med kompis hemma på kvällen är inte fel :)

frida christina

Så himla fina bild!

sussi

låter riktigt härligt =)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så himla mysigt att ha ett landställe:) Ligger det långt från Sthlm?

Millan

Den låten hade jag glömt! Tack för påminnelsen :) Jättefin bild på dig!

Ida Lindborg ♡

Vilken härlig bild!

Sv: åh taack vad kul att höra haha ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: