It's a quarter to midnight & he's leaving, just when he thought I was sleeping

| New in, Vardag
Glöm inte tävlingen med sexiga underkläder, klicka här!

Fick ett par nya skor i födelsedagspresent som jag vill visa bättre bild på. Hiss eller diss?
 
Slutade skolan tidigare idag, drog hem och tog det lugnt i någon timme. Familjen hem kom, vi bytte snabbt om och åkte sen in till Stureplan. Vi hade bokat bord på T.G.I Fridays. Vi åt en trevlig middag tillsammans och sen gick jag. Mötte Cecilia och Max, han drog efter en liten stund. Vid nio var det dags för bio. Vi såg på Need for speed som var jätte bra, kommer att skriva om den senare. Puss&Kram
Ida Lindborg ♡

Snygga!!

Sv: jaa verkligen! :D

Ida Gratte

Hiss definitivt! :)
Superfina!

Crazie -

Sjukt snygga! *0*

Kelly

Så snygga!

Amanda [SPONTAN]

Snygga :)

Linda

snygga skor

Emma Broberg

hiss!! :D riktigt fina, ha en bra lördag, kram. <3

Felicia

Fina!

puss

Denise

Riktigt snygga stövlar! :)

LINNEA

sv; ja verkligen gott!

balla kram

Flisan

sv: hehe min första :P

snygga :)

Michelle

Supersnygga stövlar! :)

Agnes Eriksson

HISS, så himla snygga!!
sv: åh ja eller hur! kram

linnea

snygga! :)

natalia

Hiss! Sjukt snygga!

Ida och Amanda

Hiss!!♥

♫♪ sandra

snygga!

Anonym

sv: visst:) vilka snygga!

KassandraPalma

HISS! så snygga skor !

Annster

Så fina :)

Sarah

Så fin du va i dom :)

Linda

hoppas du mår bra

Inga-Linn

Hiss, dom var sjukt snygga!:)
Sv:Tack detsamma!:)

Mikkis

Galet fina! :)

milina.blogg.se

fina!

Erika

Snygga!

sv: Vad kul att du tyckte det :)

Låter som att det var en riktig toppenfredag! Jättesnygga skor, passar dig på pricken!:)

Nathalie Tegelstam

Snygga :)
- ja det var riktigt trist faktiskt! kramar

sussi

skit snygga =)

Johanna - A dream as a model ♥

Hiss :D

Johanna

Jättesnygga :)

Sofia

Snygga!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

Julclaude - Nudity is not a crime!

Så fina! =)

Lydia

Jätte fina!

jonna

väldigt snygga! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: