Tips om höstjackor

| tips
LIENE

Bra tips :)

Inga-Linn

Snygga, dock är det vinterjacken som gäller här!:)
Sv; Tack, visst är hon!:)

felicia

snygga jackor :)

Agnes Eriksson

har en nästan likadan som den längst upp till höger, sjukt fin"! kram

Kashaya

Snygga. Gillar Jofama skinnjackan.

Terese Brodin

Snygga!
Händer idag?

Sara - Hold on be strong

Fina :)

♫♪ sandra

nice!

basebollivet.blogg.se

Snygga. De översta två är mina favoriter.

sanna

jättefina! speciellt 4 och 6:D

Fanny

Den första och den sista var riktigt snygga!
-tack finis <3
kram

Linii

Åh jacka nr 2 från vero moda kostar mera i finland, måste nog köpa den när jag åker till stockholm i oktober!! :D

F E L I C I A

Den från vero moda är så snygg! :)

Lotta

Riktigt snygga jackor :)

Cajsa Lindahl

hoppas du har haft en bra dag idag och att du får en bra helg. ;-)

Johanna - A dream as model ♥

snygga, älskar den från Jofama :D

Linnéa

Snygga jackor, älskar den blå på översta raden <3

Fatma

Snyggt!

Emmy

Grymt snygga jackor! Älskar tips på jackor :D

sv;
Ja håller med, älskar låtarna! Den med Jason Derulo går verkligen på repeat.

liborius

inte min stil men det finns så många fina höstjackor ute nu:)

Ida

Så fina!

Linda ♥

Jag köpte jacka nr 2 (Vero moda jackan) , nyligen faktiskt till denna hösten/vintern :D Hur snygg som helst!

Gillar den första och den fjärde!

Terese

Oh vad fina, tycker om den första!

Sv: Tack finis!

HJJONSSON

Fina jackor!!

PS. Vill bara berätta om att jag har dagens blogg i min blogg, det skulle vara roligt om du ville vara med! <3

Malin

sv; åh jaa, taggad till tusen^^

första och tredje gillade jag mest, synd bara att dom är så dyra:(

linah brown

längst upp till vänster, älskar den:D!

sv; jaa de är sant:/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: