Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Beca är tjejen som hellre lyssnar på det som kommer ut ur hennes hörlurar än på sin omgivning. När hon börjar på universitetet har hon svårt att hitta rätt grupptillhörighet. Istället hamnar hon bland ett varierat gäng med både elaka, rara och konstiga tjejer som enbart har sina vackra sångröster gemensamt.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En grym film. För mig, och för er som gillar musik filmer så är den här ett måste att se. Den påminner lite om serien Glee. De tävlar, försöker vinna och de misslyckas för att sen ta sig upp på fötterna igen. Man förstod direkt att Beca skulle vara den som förändrade allt. Aubrey var en pain in the ass, Fat Amy var så jävla skön medan Jesse var allt för söt! Hela filmen var rolig, de hade fantastiska sångröster även fast vissa av de var riktigt speciella. Jag älskar slutet av filmen! 
Bild lånad från google

Den filmen är så bra !!!

elin wahlberg

härlig film det där!

Fanny

Verkar ju riktigt bra!:D

sandra

har hört att den ska vara bra :)

♫♪ sandra

den är rätt bra!

Celine

Den där filmen är sjukt bra! Haha min favorit är nog den där tysta tjejen haha :')

- Visst är den? :)

malin

den är ju så bra :D

-ja visst är det :)

En film jag skulle kunna se!

Malin

den filmen är så bra! <3

Milina

Den verkar intressant!

carolina♥

Hehe allt bra? :D <3

Nathalie Tegelstam

- jag med, den är så snygg :)
Åh den filmen är så bra!

Sara

Bra tips! :D

Natalie

åh den filmen är sååå himla bra! :)

SVAR: Du måste se de, är bara på andra säsongen men de är såå himla roligt! :)
kramis

sommarblom.blogg.se

Äääääälskar den filmen hahha!!

Linnéa

Kanske måste ses? <3

Cajsa

allt bra med dig annars? :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag.

frida

ååh, vill också se den, blev supersugen nu när jag såg vad du tyckte om den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: