by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #3
Untitled #3 by amandalindstrand featuring cuffing skinny jeans
 
Måndag och jag är riktigt trött och seg. Fast som tur är har jag inte varit det under skoldagen. Jag började halv 11 occh slutade 2 men jag och Lisa stannade kvar och jobbade på vår uppgift om Olof Palme. Sen åkte vi in till stan en snabbis och sen hem igen. Nu på kvällen har jag övningskört och kollat en snabbis i Sickla centrum. Vi har just kommit hem och nu är det Ensam mamma söker som väntar. Puss&Kram
Fanny

Snyggt! Allt bra med dig annars då? :)
kram

Ida

Hatar måndagar:(

Nathalie Tegelstam

- haha ja verkligen!!
Åh älskar den där väskan :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :)) Gullig du är!

Fin outfit:)

jacqueline.

Sv: haha jo helt okej!
Älskar väskan! Visst är det en michel kors?:)

sofia

ja, så snygg outfit! :D<3

♫♪ sandra

åhh skorna <3

Linnéa

Snyggt <3

Ja, det känns väldigt jobbigt just nu att vara hemma i sverige igen <3

Inga-Linn

Så snygg outfit:)

Clara

Det här ser riktigt snyggt ut!

Johanna

Superfint :)

Kaffehörnan

Gick körningen bra

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla fin väskan var!:)

sv: Jaa, den är verkligen superfin!:) kramisar<3

ViktoriaCaroline

Snygg outfit! :)

Härligt att du mår bra, själv mår jag strålande idag :)

LIENE

Jättesnyggt!

Evelina

Jättefint linne! Allt var fint men gillade speciellt linnet :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Går det bra med övningskörningen?:)

Kashaya

Vad snygg väska!

Natalie

så snyggt! :)

Svar: Ikväll ska jag fira min syster som fyller år! :)
vad ska du hitta på? :)
kramis

Malin

sv; tack <3

så fint, älskar väskan!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

Nike

Sjukt snygga jeeeeeans! :) Fin design också :)

Agnes Eriksson

väskan va sjuukt snygg! kram

❤ w i l m a ❤

- ja verkligen!! :)
supersnyggt collage!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: