by amanda

| Vardag
Hallojsan! Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej, en helt vanlig tisdag. Jag och My gick till min pappas jobb när vi slutat för att plugga en stund. När vi var klara, eller när han slutat jobba skjutsade vi My till bussen och sen körde han hem mig. Sedan dess har jag kollat på serien Nikita och bakat bullar. De är i ugnen nu men ser fram emot att de ska bli klara! Puss&Kram
Inga-Linn

Blev bullarna goda?:)

basebollivet.blogg.se

Åh bakat bullar, så gott :)

Terese Brodin

Fin bild :)
Haft en bra dag?

Milina

Gott med bullar!

Thea & Johanna

åh vad gott med bullar !:)

Linnéa

Låter som en riktigt skön tisdag ju <3

Kajsa

hoppas din onsdag blir bra!:)

Kajsa

intresserad av ett bloglovin byte?:)

Jessica

Fin bild :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Fin bild! Hoppas bullarna smakade :)

carolina♥

Spännande :D har din skoldag varit bra? :) <3

aina [fotoblogg]

Vad fin du är :)

hanna

hoppas du får en bra dag !:D

linah

har du hafft blond hår :D

Inga-Linn

Gillar verkligen ditt hår!:)
Sv; Visst är det!:D

Emma - my blog, my life

super fin bild:D

Kashaya

Vad gott med hembakta bullar.=)

Malin

fina duu!

Malin

gott med bullar^^

Agnes Eriksson

du är fin! kram

cassandra gigel

söt :D

ERIKA EDORSSON

Skulle ju vara galet gott med bullar!

frida

fin=)

Kaffehörnan

Vad flitig du är, du är alltid så fin

Agnes Eriksson

älskar ditt hår! kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: