by amanda

| New in, Vardag
Hej kompisar. Slutade skolan vid två idag, jag och Lisa åkte in till stan. Jag köpte present till mamma och Therese, plus två linnen och en ögonbryns penna åt mig själv. Ena linnet ska dock bytas för det satt inte så bra trots att jag testade likadant fast en annan färg innan.. Efter det åkte vi hem och sedan dess har jag ätit middag och börjat kolla på en ny serie. Nu är det Sons of Anarchy som gäller! Någon som sett den?
 
Agnes Eriksson

ååh fin tröja! Har också den ögonbrynspennan, fast lite ljusare! kram

Anonym

Jättefin linne!

Nathalie Tegelstam

- ja det kan man lugnt säga :)
Gud vad snyggt linne!

yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll
kram

Madeleine Larsson

Fint linne! :)

Efter ett långt break så har jag nu börjat blogga igen. Kika gärna in! :D

Emelie

Synd att linnet inte passa för de var fint :)
Sv; Hahaha ja visst är den ;)

Kashaya

Kul med lite nytt.=)

cassandra gigel

fint linne :)

elin wahlberg

snyggt det var!

Fanny

gillar linnet! :)
kram

Carolina Thoor

Haft en trevlig dag? :)

Jenny

Fint linne! Åh älskar SoA, även om det kan vara lite väl grovt ibland ;)

Lisa

fin blogg och häftig design! <3

Lotta

Sv: Tack så mycket :) och linnet var riktigt snyggt! =)

Malin

jättefint linne!

angelica

fint! :D

Sv: typ skola, träna och plugga :)

Terese

Oh fint linne och har samma ögonbrynspenna, billig & bra!

sv; Tack!

angelica

hoppas dagen varit bra♡

Inga-Linn

Snyggt!:D
Svar: Ja, gör så!:)

Linnéa

Fina inköp <3

Ida ♥

Fiint!

Sv: Åh eller hur visst är den!! :'D kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: