by amanda

| Natur
Har ni haft en bra dag babes? Min har varit helt okej. Var jätte trött i skolan och efteråt blev jag upphämtad i Gullmarsplan för att åka till bowling träningen. Har köpt ett nytt klot också som ska borras om nästa vecka så ska bli kul att få spela med lite nytt, tror det kommer bli bra för mitt spel långsikigt. Har nästan precis kommit hem, skulle behöva plugga lite körkorts teori och religion men idag är jag alldeles för trött. Jag får göra det imorgon på min lediga dag istället. Puss&Kram
Milina

Jättehärlig bild :)

Emma

Tack! Fin bild :D

cassandra gigel

fin bild :)

LORISSA LOVEBOMB

Vad är det för fel med snö? :)

Jättefint foto!

Kashaya

Bowling är kul. Fast jag är inte så duktig.=)

Sofie

Fin bild!:)

Ida Lindborg ♡

Fiin bild!

Sv: åh ja visst är den :D kram

Linnéa

Så fin bild <3

Lotta

Sv: Jaa, den var riktigt bra :) och fin bild!

och jag är också ledig imorgon, så himla skönt ju :D

Inga-Linn

Skönt att va ledig iimorgon!:)

Linii

wow, fin bild! :)

Sara

Fin bild! :D

Agnes Eriksson

SÅ fin bild! kram

Amanda Johansson

Älskar dina foton!! :)

ida|foto

fin bild :) Hoppas du är piggare idag :)

Emma

Gud va coolt att du går i Bowling!! :O

linah brown

loveely:D

Natalie

Så fin bild! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
kramis

Nathalie Tegelstam

Fin bild :)

Johanna - A dream as model ♥

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: