Svar på tal

| Svar på tal, Vardag
Johanna:
Hej Amanda! :) Hur kommer man i kontakt med dig för att diskutera samarbete?
Svar: Hej! Du kan kontakta mig på [email protected] :)
Här ovan ser ni en bild på mig och papsen när vi inviger min nya fjärrutlösare! Äntligen är den tillbaka, som jag har saknat den! Känns som om jag har varit utan i flera månader. Idag hämtade jag även min nya klänning som jag med ledsna miner berättar att den satt helt okej men hade två stora hål på sidan av klänningen. Det är ingen idé att sy den då den har så pass dåligt material att hålen kommer gå upp igen om jag syr. Så nu ska den lämnas tillbaka ännu en gång, är jätte besviken.
 
Annars har jag varit i Farsta centrum med mamma och provat bh:ar, övningskört till Heron city fram och tillbaka, hämtat fjärrutlösaren, handlat mat och snart är det Paradise hotel i fokus. Ska fixa lite te att smutta på så det blir lite stämning ;) Puss&Kram
Juliaa

haha skön bild :D

Emmy

Åh härlig bild, du är lite lik far din (vilket du säkert hört förr? Eller haja) :D:D Synd att klänningen inte var på samma härliga sida bara…

sv;
Hihi åh taack, lite tvek på mig då men :'D

Milina Salihodzic

Så smidigt med fjärrutlösare!

Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Ni va ju rätt lika, mest på ögonen! kram

Tråkigt när man måste skicka tillbaka kläder hela tiden :(

ViktoriaCaroline

Charmig bild :)

Carolina - Stall Assla

Haha skön farsa!

Emelie

Vad ska du hitta på för skoj idag då? =)

Carolina Thoor

Jadå :D

Gillar bilden på dig och din pappa :D

aina [fotoblogg]

Haha vilken fin bild! :D

saandrafoto

herregud vad lika! :O

Jojo

kul :)

Kashaya

Måste skaffa mig en fjärrutlösare.

Hanna

Åh vad kul med en fjärrutlösare! Får försöka fixa en jag med :D

Kram!

Linnéa

Skönaste bilden <3

ANGELICA - hälsosamt mål

Tråkigt med klänningen :(

Fanny

Härlig bild! :)
kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Men vad tråkigt med klänningen! Kan du inte skicka tillbaka och be om en ny?

sv: Tack (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: