by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Idag har det varit en ganska bra dag, inte speciellt märkvärdig men absolut inte dålig. Lite seg skoldag men efter det åkte jag och My till Skrapan. Vi tog en fika och satt och pratade om planer efter gymnasiet. Vi båda två vill väldigt gärna ta ett sabbatsår innan vi börjar plugga på högskolan. Så kanske kan vi åka någonstans tillsammans. Kanske resa runt i USA, kanske resa runt i flera länder, eller kanske jobba utomlands för att sen åka runt bland olika städer och länder. Jag blir taggad så fort jag tänker på det, åh vad jag längtar. Jag sparar redan pengar! 
Malin Johansson

Åh va vacker bild! Du har fångat dropparna jättefint på bilden :D

*svar:* Va kul att du tycker det :)

julia

ja verkligen:)ja vill inte heller börja högskolan direkt. skulle va riktigt nice med usa:)

Ellen

Cool Bild! :D

Anonym

Vilken otroligt fin bild !!!!! :)

Linnéa

Fin bild :)

Just nu är jag hemma hos mina föräldrar. Flyttat in här i några dagar eftersom jag ska jobba på en förskola i närheten under resten av veckan :)
Själv? <3

Malin Johansson

Åh va kul att åka runt i nåt land med en kompis :D

*svar:* Varsågod! :D

Nathalie Tegelstam

Vilken fin bild :)

Emilia Sjödin

verkligen en jättefin bild!

Ella Stork

jättefin bild!

Inga-Linn

Låter as bra att de ett sabbatsår!:)

Agnes Eriksson

så fin bild!
Tillbaka efter en vecka utomlands så sorry för sent svar. kram

Madeleine

högskola direkt låter så jobbigt!

Sabina

sv: Superkul!

Åh vilken fin bild :)

Emmy

Låter som jätteroliga planer och funderingar :D

sv;
Vad kul att du tyckte det, det glädjer mig! Tack också kanske, haha, ahja tack :D

Sofia - Lever drömmen i LA

fin bild!

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin bild!

Nathalie Tegelstam

- de va så lite så :)
Du är riktigt duktig må jag säga! hihi

aina [fotoblogg]

Jättefin bild :)

Kashma Izat

Skrapan, what?! Så heter skolan som jag går på haha

Sara

Låter som ett roligt samtalsämne! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild!:)

sv: hihi, jag håller med:) Kramisar♥

Julia

assnygg bild :) duktig du är!

Boel

Fin bild :D

Sv: Tack :)

Hanna

Jätte fin bild :)

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :D

Emelie TD Nguyen

sÅ fin bild! har också canon eos 600d och det är verkligen världens bästa kamera

Elisabet

Riktigt snyggt

Elisabet

Gillar bilden



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: