by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #8
 
Untitled #8 by amandalindstrand featuring faux boots
 
Idag har det varit en lång och krävande dag. Vi har hållt på med ungdomsparlamentet hela dagen, debatterat och röstat. Mot slutet av dagen fick jag en ordentlig huvudvärk och det har jag ännu. Vilket ledde till att jag åt dåligt till middag, känner mig gring, arg och ledsen. Nu för tiden får jag inte lika ofta huvudvärk som jag fick förut men bara för att jag fick det varje dag i ungefär 2 månader förut blir jag ledsen så fort jag får det nu. Life sucks and then you die. Jag hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har. Nu ska jag lägga mig ner och grina lite till. 
sandra

snyggt :D

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Milina Salihodzic

Skit snyggt!

cassandra gigel

snyggt :D

Boel

Super snyggt!

Sv: Visst är den :) Tack!

Linnéa

Snyggt ;)

Josefine

Haha, ja! Snygg topp!!

Emma

Jättefin outfit! :)
Svar: Tack så mycket! :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Grymt snygg outfit!

Johanna

Fin outfit :)

kaffehörnan

Blusen var snygg

LORISSA LOVEBOMB

Fyy hoppas att du snart mår bättre!

sv: Tack ska du ha, nu finns fler svar :D

Linda

Håller med! super snyggt!

Esmeralda

snyggt collage :D

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: hihi :D

Linnéa

Hoppas dagen varit bra annars <3

Ella Stork

snygga grejs!

Mandiie

Jätte fin blogg!!
Är det bra med dig? 😄
Kram mandiie

Sara - Hold on be strong

Sjukt fint :)

Anonym

snyggt :)

Madeleine

omg klockaaan

amanda

åh vad snyggt!

Malin Johansson

Åh vilken snygg väska! :D

Har en ny blogg, *http://maaliinhs.blogg.se/*, finns där från och med nu :) Min gamla blogg är *http://pinkpiercings.se/*.

amanda

älskar toppen!

Älskar toppen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: