by amanda

| Vardag
Örebro slott.
 
Måndag och en ny vecka, veckan efter lovet. Igår hade jag ångest men idag känns det ganska bra. Det är ju faktiskt bara 46 dagar kvar till ännu ett lov. Vi har dessutom inte haft speciellt mycket plugg sen skolan började för terminen så jag hoppas på att det fortsätter så tills jullovet. Något enstaka prov och några enstaka jobbiga uppgifter är okej men sen får det vara nog.
 
Efter skolan idag åkte jag i alla fall på körlektion där vi än en gång fokuserade på nedväxling och det gick super bra. Sedan dess har jag mest legat hemma och läst, femtio nyanser av mörker. Inga kommentarer om den boken. Jag hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag ♥
julia

åh tack!

åå vad fint örebro slott är. jag var där på lovet i två nätter. underbart vacker stad

Camilla Nordstedt

Soho! Hoppas du fått en bra start på veckan? :)

Malin Aurora

Himlans vacker bild!

Aria

Vilken fin blogg du har!

Anonym

vilken fin bild ♥

Emmy

Hoppas det håller i sig med plugget och det tempot som inte är för mycket!

sv;
Åh taack snälla! Fina stunder ger fina bilder som jag brukar säga. ^^

madeleine

fin bild!

liborius

Det kommer gå fort till nästa lov:)

Åsa

Fin bild!

Sv: Tack fina du!!
Kram

Amanda [SPONTAN]

Härligt att körlektionen gick bra :)

Carolina Thoor

Tackar :D åh älskar Örebro! <3

Josefine

Fin blogg! :D
Haft en bra dag?

saandrafoto

hej ha en bra dag!! ♥

Johanna - A dream as model ♥

så fint :D

malin

fint :)

-haha ja ;)

Inga-Linn

Åh, vad fin bild!:D

cassandra gigel

fin bild:D

Boel

Nice att körlektionen gick bra :)

Sv: Tack snälla :)

Linnéa

Vad mysigt <3

carolina♥

Fyfan va lyx du har! Jag har fanemejj plugg som fan :/ <3

Filippa häär o besöker

Örebro i mitt <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: