by amanda

| Natur, Vardag
Godkväll kära vänner. Idag kom mina klänningar från Nelly.com och jag är ganska besviken faktiskt. Den ena satt inte speciellt bra, jag såg större ut än jag egentligen är och den var otroligt kort i rumpan. Den andra var bara allmänt liten. Nu håller jag på att kämpa med att skicka tillbaka och byta dom. Kundtjänst är långsamma och jag fattar ingenting, men gör mitt bästa. Vill verkligen byta den ena för den gillar jag massor så hoppas den passar med en storlek större!
 
Idag efter skolan mötte jag Filip och vi åkte in till stan. Vi letade runt efter skjotor till honom och så tog vi en fika på Espresso house. Det var väldigt mysigt att få träffa honom igen, var ändå några veckor sedan. Jag kom hem för 1-2 timmar sedan och nu sitter jag laddad och väntar på Paradise hotel. Så himla roligt ju. Kollar ni också? :)
Boel

Fin bild :))

Sv: Ja, det förstår jag att du vill :D

Inga-Linn

Åh, var tråkigt att det inte blev som du hade tänkt!:(

Emelie

fin bild! hoppas du har haft en bra onsdag, kramar!

Sv: oh ja visst är dem snygga!

Milina Salihodzic

Fin bild!

Sofia - Lever drömmen i LA

usch, det är väl det jobbiga med att beställa online :(

Linnéa

Fin bild förresten <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild!

aschmanda

Kollar på de nu!:)


Sv:Taack :)

Kaffehörnan

Hoppas du lyckas o få hem nya

Ewelina - modell

Så vacker bild!

Kram

Amanda Eriksson

ååh så fin bild!!

Förstår vad du menar. Skickade efter min studentklänning från Nelly, men den passade inte alls och jag ville skicka tillbaka den, men alla på kundtjänst ska olika saker. Tillslut fick jag väl iväg den men var ändå tvungen att betala den :(

marina

sv. Verkligen inte.
Själv gillar jag inte paradis hotel alls, är så överdrivet och hälften verkar inte ha mycket till hjärna. :P

Nathalie Tegelstam

Fin bild :)

Emelie

Gud vad tråkigt att dem inte passa, hoppas de går fort med bytet.. Så himla jobbigt när man beställer från nätet när de blir så här :(

Josephine

Det är verkligen jobbigt att skicka tillbaka till nelly. Dom har gjort hela systemet så krångligt.

Sv; ja :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild!:)

sv: hihi, visst är dom:) Kramisar♥

Amanda [SPONTAN]

Tråkigt att klänningarna inte passade :(

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där är det värsta med att skicka efter kläder, att det blir så krångligt när man vill byta osv:(

MATILDA

fin bild!

Natalie Salazar

Åh det är så surt när inte sakerna sitter som man vill :(

cassandra gigel

fin bild :D

Hanna

Fin bild! Älskar färgen :)
SV: Tack! :D

Kram!

MAKEUP BY LEO

Fin bild! Önskar jag vore så duktig hehe

Sanna J Bizzozero

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: