by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #11
 
Untitled #11 by amandalindstrand featuring Ichi
 
Jag måste få be om ursäkt för väldigt många opersonliga bilder på senaste tiden. Men det är alltid så mörkt efter skolan, min fjärrutlösare är inlämnad på lagning och ja inspirationen till att fota försvinner vid såna här tider. Men jag kämpar på. Bowling träningen gick bra, jag övade på min pendel och spärr systemet. Jag stannade kvar efteråt och åt middag med Regina. Nu har jag precis kommit hem och ska sätta mig och läsa lite av Femtio nyanser av frihet. Puss&Kram
MATILDA

snyggt!

Lowa

Vart kommer scarfen ifrån?

Svar: tackar :) ja, visst är hon snygg!!

Madeleine

så fina skor :o

Liborius

fint!

Inga-Linn

Oroa dig inte, jag älskar dina bilder även om de inte är personliga!:)

Linnéa

Så himla snyggt <3

Louise

snyggt! :D

MINNA

sv: Ja eller hur!:)
Vad fint!

milina.blogg.se

Snyggt!

Elisabet

Så snyggt

Emelie

Snyggt!!

Sv: åh tusen tack!!får hoppas det blir bättre i morgon!!:)

Emmy

Förstår att det är svårt att ta bilder när det är mörtk..! Fint collage annars :D

sv;
Ahaaa :D Jag håller tummarna för dig och ditt framtida körkort!

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos?

Malva

Snyggt :)

ADARAS.se - Your blogazine

Så snyggt :D

saandrafoto

hej hoppas du får en bra fredag! ♥

Amanda

Vad fin blogg du har! Vart är linnet ifrån? :)

Amanda Eriksson

så snyggt!

sv: åh tack :D kram

Boel

Super snyggt :D

Sv: Kul att du tycker det :)

Snyggt collage!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Va fint!

Fanny

snyggt! :D
kram

anna

så snyggt!!

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

åh vad snyggt :D

aina [fotoblogg]

Så snyggt :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt! I LIKE :)

Amanda

Tycker toppen är jättefin!

Hanna

Fina färger, härligt med lite ljusare färger när det är så mörkt ute nu kan jag tycka :)
Fastande speciellt för skorna, supersnygga!
SV: Tack :)

Kram!

Ellen

Väskan är ju 2die4!
Hoppas allt är bra! Kram

Isabell

så fin outfit!

Emma

Så otroligt fin outfit! :)

Julia ♥

Snygg outfit, händer idag då? ♥

Malin

så fint!

Jenny

Fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: