by amanda

| Natur
Godmorgon mina vänner. Jag har precis duschat och nu sitter jag och äter frukost. Jag börjar om ungefär en timme och slutar vid 2 idag. Det ska bli riktigt skönt med en lektion inställd. Senare är det bowling träning som står på schemat. Så förhoppningsvis blir det en bra dag. Jag håller tummarna för att ni också får det! ♥
Agnes Eriksson

sv: åh eller hur!
Fin bild" kram

ViktoriaCaroline

Tränar du bowling? Vad kul det gör min sambo också :P

Amanda Eriksson

så fin bild!

sv: tack så mycket finis :) kram

Anonym

Sv: :) hoppas allt är bra med dig idag! Gud vad fint ditt hår blev med slingorna!

Amanda

Fin bild :)

Madeleine Jonsson

vackra rosor!!

Paulina Holmberg

så fina blommor :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina bblommor!

♫♪ sandra - en musikblogg

fina!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Fin bild!

Milina Salihodzic

Åh fina rosor!

Inga-Linn

Skönt med sovmorgon!:)

Boel

Sjukt fin bild och lycka till! :D

Sv: Visst är den :))

Madeleine

åå så skön dag!

M A T I L D A ♥

fina bilder :)

Hanna

åh så vackra blommor! Älskar rosor!

Emelie

Fin bild!:) sv:åh ja visst är dem!:)

Hanna

Fin bild, och vilken härlig färg! :)

Kram!

Elisabet

fint

Linnéa

Såååå fin bild <3

sandra

fina blommor och hoppas bowling träningen gick bra :)

Ellen

Fin Bild! :D

cassandra gigel

fin bild :D

Johanna - A dream as model ♥

fina rosor :)

nancy

Fin Bild, din kamera fångar upp färger väldigt bra! kolla gärna in min blogg :) kram!

isabellaa

Fina! :)

Emma

Jättefina blommor! :)
Svar: Tack snälla! :)

Hanni

så fin bild:)

Sanna J Bizzozero

Fin bild!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: