by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Kära vänner. Jag drog och träna direkt efter skolan med Filippa. Nu är jag hemma och väntar på att klockan ska bli 18, då ska jag möta Lisa, My och Filippa. Vi ska gå till Söderbysjön och grilla och ha det mysigt. Dock har vi hört att det ska börja regna så jag håller verkligen tummarna för att det inte börjar. Juste, visst är det skönt med lång helg?!
Sofia

jättefin bild!

Sara - Hold on be strong

Fin bild!!
sv: åh visst :D
kram

Fin och vårig bild! :)

Rhoda Alemayehu W Michael

superfin bild!
allt bra med dig?

ida munther

hur gjorde du din header?
sv; visst är dem!

♫♪ sandra

fint!

Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :D

Elin

Hej, du har en jättesöt design.

Tänkte bara fråga. Gör du bloggdesigner?

Kram :)

Carolina

Fin bild :)

Vad gör du? :)<3

J o j z y ♛

vad hääääärlig bild!! :D
åh, har du en canon eos 600D ? :D
har funderat på att köpa den, men vet inte riktigt^^'

SV: Åh tack! :D

Michaela Magnusson

Fin bild och skönt med träning! :)

- Tackar :p

|| mannen som kan prata om hundar ||

Våren är så välkommen! :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Älskar när de där träden börjar blomma! Man kan ta så fina bilder :)

sandra

Fin bild :)

liborius

fin bild!!:)

Caroline Tano

Riktigt fin bild! :)
sv; Jag har inte kommit jätte långt , på 58 tror jag. Du själv? :) Kram!

Karin Lygnersjö

Har du några speciella planer inför din långhelg? :)
Kram

Enya♥

Sv; ohja :) fin bild!

Sandra SG

sv: ja det är verkligen jätte roligt! :D

gillar bilden jätte mycket!

Dilin

fin bild! :)

mlie

ohh extremt fin bild11



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: