by amanda

| Vardag
Igår var ännu en bra dag. Jag och Filippa möttes i centrum, köpte glass och drog med oss Erika och Yosra till skolgården där vi mötte Olivia och Annie. Vi satt och pratade i flera timmar om allt och ingenting. Efter ett tag köpte jag och Annie sallad och gick hem till mig. Efter ett tag kom My, Filippa och Lisa. Vi satt på min varanda i solen och pratade, spelade kubb, kort och hade en riktigt mysig kväll. Den slutade med skräckfilm som vi dock inte kollade klart på.
 
Idag har jag inte gjort någonting än så länge. Jag har mest legat i min säng och läst noveller, duschat och ätit. Lite senare ikväll ska jag träffa Filippa, mer än det är inte riktigt bestämt. Puss&Kram
~Johanna ♥~

Härligt att umgås med vänner :)

Låter som en mysig kväll :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin kväll! :)

sweetdella

jättebra blogg älskar den kolla gärna min.

anna

hoppas du får en bra kväll :)

Linn

snygg tröja :D
Dagens planer? xoxo

Moa

fint, allt bra med dig? :D

sandra

vad såg ni för skräckfilm? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Haft en bra dag? :)

Nathalie Tegelstam

Jätte fin tröja du har :D

Carolina Thoor

Allt bra? :) <3

Cajsa

Hej! Fin blogg! Har du gjort designen! Kika gärna in på min och min kompis blogg! Kramar Cajsa!!

anna

tackar :)

planer för nästa vecka då?

Kajsa Johansson

låter som att du hade en bra lördag :)

Felicia

Haft en bra dag?<3

Hannah Danielsson

hur har din helg vart? xx

så himla fin!

Riktigt fin är du! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: