by amanda

| Vardag
Bilder från amandalindstrand.tumblr.com (min tumblr)
 
Hej vänner! Idag när vi kom till skolan satt vi och väntade på läraren i 30 min innan vi fick reda på att vi hade hål timme. Så jag, Filippa och Lisa åkte hem till Filippa och gjorde pannkakor till lunch. Vi kom tillbaka till skolan halv 12 och hade lektion till halv 2 innan vi slutade. Skulle ha gått till 4 egentligen men vi fick kort dag. Vi åkte hem till mig efteråt och pluggade. Nu ska jag fortsätta med att läsa noveller och sen gå och lägga mig. Kramis
Carolina Thoor

Varsågod! :)

Gud vilken äckligt smal midja :o <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fina bilder :)

Izabella Nau

Sjukt underbara bilder! Man vill bara hoppa in i bilderna och leva just i den stunden =)

♫♪ sandra

härliga bilder!

isabella

åh så härliga bilder!

marina

Härliga bilder, precis som vanligt. :)

Åh, nu saknar jag sommaren :(

johanna

tack så mycket! vilka inspirerande bilder förresten :)

ViktoriaCaroline

Tack så mycket :) Älskar dina bilder också, super fina :)

jättefina bilder :)

sannas rum

Härliga inspirationsbilder :)

Inga-Linn

Skönt med kortare dag än men trott:)
Sv: Tack!:)

ebba

Jättefin blogg! haft en bra dag? :)

Sara - Hold on be strong

Fina bilder!! :)
Skönt att sluta tidigare!!
sv: åh visst :D
kram

Inspirerande bilder :)

olivia

sv; ja visst är det :)

härliga bilder!

M A T I L D A ♥

Åh jag längtar till sommaren ! :o

Nathalie Tegelstam

åh vilka fina bilder!
- ja det var det verkligen :)

Moa

fin inspration :)

Kajsa Johansson

gott med pannkakor till lunch!

MADDISENJ.SE

Härlig inspiration!

Koffe

Men vilken lyxdag ni fick! Pannkakor till lunch är inte fel alls :)

Isadora

Grymma bilder! :)

Amanda [SPONTAN]

Underbara bilder, får än inte alls att längta till sommaren liksom!

kaffehörnan

Vad fin inspo

Clara

Så härliga bilder!

Elina

Så sjukt fina bilder!

Elin

Bra inspo bilder! :)

Ida

Härliga bilder!

Sv: Tack:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: