by amanda

| Övrigt
Förlåt för ingen uppdatering igår. I fredags så blev det ingen bio i alla fall, det gick inte att boka och när vi kom dit så fanns det bara dåliga platser kvar. Istället så gick jag, Frida, Filip och David och fikade. Efter det åkte vi hem till mig och spelade lite playstation.
 
Igår så tog vi det mest lugnt hemma, vi gjorde hemma gjord pizza till middag. Det på bilderna till efterrätt, det var så sjukt gott. Vi kollade på Melodifestivalen och gick på en promenad med Lisa. 
 
Om någon timme ska Frida åka hem med tåget igen. Jag själv ska möta Lisa för att gå på ännu en Djurgården match på hovet. När jag kommer hem från den ska jag publicera veckans blogg. Puss&Kram
Nathalie

Fin header & fina bilder!

Är allt bra med dig? :)

M

Så gott det ser ut!

Olivia von Walden

Hej snygging :) kan inte du lägga upp recept på dina american pancakes?;) <3

liborius

såå gott!

♫♪ sandra T

gott!

basebollivet.blogg.se

Åh fantastiskt gott.

Inga problem :)

Mumms!

Helen

Åh men herre va gott det där såg ut :)

gott! <3

Nathalie Tegelstam

Ser riktigt gott ut :)

LORISSA LOVEBOMB

Hemgjord pizza är alltid godast! Utom i Italien ;) Efterrätten ser inte så himla illa ut heller ^^

nathalie

Tack!

Åh gottit!

DIANA ÖSTERBERG

åh, så gott! :)

Michaela Magnusson

Åhh vad gott!
- Tack så jätte mycket! :D

None None

Riktigt trevlig blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

selma

allt bra ? :)

Jennifer

Det där såg riktigt gott ut!!! :D

★ E D I T H ★

Haft en bra söndag? ^^

Josefine Högvall

allt bra? :)

Malin

vad gott det såg ut!:)

Natalie

Tack detsamma fina du! :)

Gud så gott det där ser ut att vara!

Amanda

Åå vad gott det såg ut :)

Emelie

Gott de ser ut :)
Sv; Ja de stämmer ju verkligen!

Alice - bilderbyalice

åhh vad gött det ser ut!

M A T I L D A ♥

mums va gott ! :D

felicia

gott :D

Natalie

Det förstår jag! Blev jättesugen på jordgubbar, så länge sedan jag åt det! :/

candy♥

Allt bra idag??:D

Carolina Thoor

Händer idag då ? :) <3

M A T I L D A ♥

Hoppas du får en fin dag ! :D

Elin

Åh vad gott det ser ut :)

marina

Allt bra med dig? :)

jonna

ser jättegott ut :)

My

Hoppas du får en bra dag!

Helen

Så underbart gott de där ser ut!

Popkungen

Gott :)

Alice

Åh vad gott de ser ut! :D

Klara-Sofia

gott :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: