by amanda

| Porträtt
Hola amigos. Efter ett otroligt skönt och bra lov så var det back on track i skolan. Men det känns ganska bra, om några veckor är det ju lov igen. Jag åkte och tränade efter skolan med Elin, Filippa och Filip. Vi körde lite maskiner innan jag och Filip gick på ett gympa/medel pass. Jag kom hem för 1-2 timmar sedan och nu väntar jag på att klockan ska ticka. Ska nämnligen hem till mamma för att hämta lite grejer men kan inte åka dit fören vid 7. Jaja, nu väntar ett avsnitt av Desperate housewives. Puss&Kram
- Caroline

fin!

sv; tack detsamma :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Finis! <3

Ellenツ

Vilken fin blogg, och vilken fin bild:D

F E L I C I A

du är så snygg!!

Madeleine

Så fin bild! :-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja det kan väl inte vara så långt kvar till ditt påsklov?:)

Linnéa

Fin bild <3

Emma Lannebrink

allt bra med dig? :)

Michaela Magnusson

Fin du är! :)
- Tack :D

Malin

finis!

cassandra gigel

fin :D

❤ w i l m a & s a b i n a ❤

Fin blogg! :)

Sarah

DH e riktigt bra :)

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Vad gör du? :)

Natalie

Oja verkligen! :)

Snygg!

basebollivet.blogg.se

Vad fin du är då!

Liene

Kul med DH. Gillar verkligen vissa av deras manus eller hur man säger.

Filippa

Fin blogg :)

magda

allt bra med dig idag? :)

Natalie Namnam

finis!:)

Ida

Väldigt fin blogg! :)

LORISSA LOVEBOMB

Nu laddar jag ner en säsong desperate housewives så jag kan haka på också ^^

by smj.

fin!!

emelie

du är så otroligt fin!

Tove Kjaerran

Så fina bilder du tar! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: