by amanda

| Vardag
Idag har jag varit hos optikern, jag trodde att min syn försämrats ännu mer men som tur var hade den inte det. Jag beställde även nya linser och valde ut ett par glasögon eftersom mina försvann efter sommaren -.- Sen åkte jag till pappas jobb och hängde där tills det var dags för att rulla mot bowling hallen. Träningen gick sådär och jag lämnade hallen med huvudvärk. Nu ska jag bara koppla av och dricka en kopp te. Puss&Kram
♫♪ sandra T

härliga bilder!

jag visste inte att du hade linser!

- bra det <4

Cajsa Lindahl

hej snygging! nu var det länge sen! Vi måste ses på en fika!!! :D

Inga-Linn

Så härliga bilder!:)
Sv: Ska se lyxfällan själv?<3

Sara

Bra inspo!

A L I C E L A R S D O T T E R

Åh vad jag längtar! Grymt collage!

Celine

Vad härliga bilder!

Elin

Hej!

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Kram! :)

F E L I C I A

sv: tack!

Du får visa glasögonen sen :)

Inga-Linn

Underbara bilder!<3

Isabella

Allt bra idag? ♥

lina

ha en bra dag:)

selma

tack sötnos!

allt bra idag ? :)

Elin

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte med mig?

Kram! :)

Sara - Hold on be strong

Bra bilder!

Julia

så härliga bilder :)!

Josephine

Längtar verkligen till sommarn när man ser bilderna :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh vad härlig inspo :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: