by amanda

| Vardag
Hej vänner! Jag hade en jätte mysig kväll igår hemma hos Cecilia. Vi åt tacos, spelade kort och kollade på fotbolls matchen. Den var ju dock jävligt seg. Kom hem vid hyfsad tid. Idag har jag och Filippa varit och tränat och nu ska jag åka in till stan för att möta Sofia och Tess på en fika. Ikväll är det earth hour så vi ska ladda upp hemma hos Filippa med massa ljus och godsaker. Ha en bra dag. Puss&Kram
Enya♥

Sv; ska! :) fin bild!

Åsa

Fin :)

selma

allt bra idag ?:)

Linn

Vilken fin blogg du har!! :)

cassandra gigel

fin du är :D

KassandraPalma

åh så mysigt !! låter verkligen som om ni hade jätte kul :)

Emma - The one and only

älskar din tröja:D

peachpower - k a r o l i n a

vad fin du är :D
hoppas du också har/haft en bra dag :)

Maya

SNYGG!

lina

snygg topp:)

Sarah

De lät som 2 mysiga dar!

Cissi

- Du har verkligen fin klädstil!

MADDISENJ

vilken fin topp!

Helen

Låter som en mysig fredag :D Hoppas gårdagen vart lika mysig :D

Emelie

Alltid lika fin!!!

Filippa Wallin

Så fin du är! Kram på dig!

Sanna

jätte fin tröja, vart kommer den ifrån? :)

Ja, eller hur :D

Åh blusen!

Agnes Eriksson

fin tröja! kram

Tuva Ek

så fin!

Nathalie Tegelstam

Snygg tröja :)

Elisa

Vad fin du är!

SVAR: Vad bra, det var inte så gott haha;)

Sarah

Va gott me tacos :)

Amanda Eveline

härlig färg!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin du är:)

eviz

Hejsan cool blogg! :D
söt du är :D
Hoppas du mår bra och att du får en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg med, den är lite annorlunda ifrån de andra tjejbloggarna, sprid den gärna ifall du vill med! Kramar på dig! :D

evelin

svar: åh tack! :D
förresten, otroligt cool blogg du har, kommer troligtvist kika in här oftare. ha en fortsatt bra tag, puss!

Emelie Andersson

Sv: tack så mkt :) vad söt du är!

Alicia

Fin blogg! :)

Amalias.Se-fotogalen perfektionost

Hejsan!
Har du haft en bra dag?
Tänkte höra om du ville Göra ett bloglovin eller länk byte?
Men jag har inte blogg.se så kan inte se om du svara på frågan här, så svara gärna på bloggen om du har lust!
Jätte fin blogg!
Kram

kaffehörnan

Grym färg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: