by amanda

| Vardag
Hej där! Idag har jag varit och tränat efter skolan. Är jätte svag och trött i benen efter det men det går nog över snart. Har spenderat nästan hela kvällen med näsan i matteboken, prov imorgon. Jag önskar mer än allt att jag får ett bra resultat eftersom det inte gått så bra på senaste tiden. Imorgon ska jag även åka till landet för att fira påsk där. Jag kommer självklart ta med mig en dator med internet men både datorn och internet brukar vara segt så förvänta er inte allt för mycket uppdatering. Jag kommer hem på lördag eller söndag igen. Puss&kram
Emelie

sv. ÅH ja visst var dom!
Gud va fin du är hjärtat!

josse ♥

Fin du är !

allt bra?
kram

emelie andersson

så fin :)

sv: tränat om vad? jag har bara varit i skolan och pluggat :)

Linnéa

Åh, så fin bild <3

lina

fin bild.)

Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

MADDISENJ

härligt med träning!

Inga-Linn

Jobbigt med matte!:( Glad att jag inte läser det!:)
Sv: Ja, men känner sig så smart då!:D

angelica

Så fin du är! Lycka till på provet! :)

yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll
kram

Mickis

Fin bild! :D

Linda [fotoblogg]

Fin bild!
Sv: Åh, tack så mycket! :D

Sarah

Hoppas de går bra på provet :)

aliengirl- art is my life

Du kanske har lite träningsvärk eftersom du värkar vara trött & svag i benen. :)

kaffehörnan

Tack
Du får ta en bensträckare

cecilia

Vad har du för planer i Påsk?
Glad Påsk :D

ååh kan jag få ditt hår eller? :D

☆Z I N J A☆

fin!

svar: de borde du, den är grym!

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

så fin:)

Ida

Fin du är!

Sv: Tack:)

Alicia F

vilken snygg blogg du har bruden!

Emelie

Söt blogg du har:) Hoppas att du haft en bra påsk?
Kolla gärna in min blogg ozå:)
Kraam



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: