by amanda

| Natur
Ännu en dag med jobb idag, Filippa och Lisa kom ner till jobbet tills jag slutade och så stannade vi kvar en stund med Matilda. När vi kom hem igen åt vi middag och nu sitter vi bänkade framför tvn och kollar på Hart of Dixie. En grym serie! Hoppas ni har en bra söndag ♥
Ida

Fin bild!

M

Hoppas du har haft en bra dag!

Michaela Magnusson

Åhh Hart of Dixie är så bra :D

- Jaa min dag har varit bra :) Din då? :p

linda

sv: ja verkligen :D Åh hart of Dixie är så bra! :D

Linnea

Fin bild :)

hanna

sv; fina bilder btw :)

Clara

Så fint!

Inga-Linn

Lät som en bra dag!:D

Amanda Johansson

Fin bild :)

LIENE

sv: Kul du tycker att bilderna var fina :)
Fin bild här med.

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fin bild!

Kajsa Johansson

Det låter trevligt! :D

anna

åh tack, gillar blomman på din bild :)

Anna

Ja, den serien är väldigt bra!

Sarah Persson

Hart of dixie är riktigt bra! :D

Emme

Så fint! :)

SV: Tack så mycket!

RockBarbie

Tack så mkt =) fin bild!:D

Filippa Wallin

Vilken underbar bild!
sv: Verkligen! Hoppas du får en fortsatt underbar dag! Kram kram!

Esmeralda <3

Vad fin bild:D

johanna

superfin bild!:)

Ida

Fin bild!

Annika

Fin bil :D

Hej! fin blogg.
allt bra med dig? :)

Emelie Wahlund

Fin blogg och fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: