by amanda

| Vardag


Bilder från min tumblr, amandalindstrand.tumblr.com
 
Jag började jobba halv 11 idag och slutade halv 4. Åkte hem direkt efteråt och sedan dess har jag bara tagit det lugnt hemma. Kollat på Hart of Dixie och läst lite noveller. Jag har även hunnit med att baka en äppel paj med lillebror. Jag jobbar imorgon också men börjar inte fören klockan 3 så om det är bra väder så hinner jag följa med familjen ut på sjön med båten. Nu ska jag kolla några fler avsnitt. Puss&Kram
Petra

Låter som du har haft en bra dag

Terese

Allt bra? :)

Sara - Hold on be strong

Härligt!! Härliga bilder :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad gott med äppelpaj! :)

Lalitta

Gott med paj!

alice

inspiration! :)
sv: tack :)

Nathalie

åh vilka härliga bilder!

sv: haha ja, så rolig ;) hur har sommaren varit hittills då?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka underbara bilder:)

ebba

Hej super fin blogg du har och allt bra? Kika gärna in på min blogg

LORISSA LOVEBOMB

Fint collage, fast det får mig att vilja sluta äta :P

Alicia

Härliga bilder! :)

liborius

härliga bilder:D

Annika

Fin inspo :)

altin

Fin blogg!

linah brown

va jobbar du med :D?

Malin

din tumblr är jättebra! <3

sv; kul att du tyckte det:)

Michaela Magnusson

Härlig inspo :)

- Taaack :D

Inga-Linn

Älskar dina tumblr bilder!;D

Caroline Blomberg

härliga bilder!!

Ida

Härliga bilder!

Annika

Fin inspo :)

Michaela Magnusson

- Ohja! Hoppas allt är bra med dig! :)

Milina

Vilka härliga bilder :)

Julia

så härliga bilder! :)

terese

kan du snälla förklara hur man laddar upp flera bilder samtidigt! det går inte.. tack<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: