Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Taylor Hillridge är en flicka som lever med sin ensamstående mamma och yngre bror. Hon får en dator på sin födelsedag. Hon blir snart utsatt för nätmobbning när hon registrerar sig på en social webbsida. Efter att hennes bror hackat hennes konto och skrivit kränkande saker om Taylor får hon mer och mer problem med vänner och skolkamrater. Taylor begår nästan självmord genom överdosering med piller, men kan inte få av locket och skickas till sjukhus. Taylors mamma reagerar och försöker förhindra andra ska behöva drabbas på samma sätt som hennes dotter.
 
 
Den här filmen var en film med ett riktigt bra och starkt budskap. Det som Tylers vänner gjorde mot henne är oacceptabelt och jag fattar inte hur man kan göra så mot någon annan. Jag är inte fel fri själv men skulle aldrig mobba någon medvetet. Jag har alltid varit emot det och det hoppas jag att ni också är. Jag tycker att det är helt sjukt att folk inte bryr sig tillräckligt mycket för att stoppa denna hemsida och nätmobbning. Vad är det som folk inte förstår? Hon försökte ta livet av sig hallå. Jag tycker att alla borde se den här filmen, det är en film för alla och den får en verkligen att tänka. Har någon av er sett den?
Bild lånad från google
Emelie

åh den filmen är riktigt bra!
planer inför veckan? :)

♫♪ sandra T

bra tips :)

nathalie

Tack :D

Den där filmen är riktigt bra!

Endolia

Tack frö en bra recension. Brukar sällan läsa det eftersom jag vill bilda min egna uppfattning och inte påverkas innan jag sett filmen eller läst boken. Men det har du gjort bra :)

Rööön

Ska kolla på den filmen!!:)
sv; Okay, vad har du för lektion?:) jag har svenska just nu iaf:P

Carro - en emo/scene bloggerska

Älskar den filmen, är en av mina favvo filmer då jag själv varit med om det Taylor är med om samt försökt ta livet av mig :/ kramisar Carro

WhoIsThis

bra tips

Sara | T I G E R

Den här har jag sett och den är sjukt bra!

Elin

Har sett den filmen, den är jättebra men samtidigt så sorglig..men den har ett bra budskap!

Sv: Tack! Allt bra idag? :)

Malva Nyström

- tack! :)
vilket bra tips, görs?

Den där filmen går verkligen in i hjärtat :)

merei

tack för tipset!

P

Den ska jag se : )

Allie

Älskar den filmen! Började verkligen gråta när jag såg den hehehe ^^

Hur mår du?

elin stridh

tack, jag gör dom i ps cs5 :)

Cajsa

gillar den där filmen...den visar verkligen hur det faktiskt är på internet... dock är det sällan att det är bästa vännen som lurat skiten ur en och gjort att man mår så dåligt...det är oftast någon man inte känner...

sv. ja det va snyd.. :(

Liinn ♥

ÅÅÅH! Den verkar ju sååå bra! Måste kolla på den <3

moshiie - 2013 is my year

den verkar grymt bra :)

ninni

åh, älskar den filmen!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: