by amanda

| Vardag
Hej! Idag började jag skolan halv 12 och slutade kvart över 1. En skön, kort och onödig skoldag. Var med Filippa, Elin och Linn en liten stund och sen åkte jag hem. Hämtade gym kläderna och mötte Julia. Vi tränade i någon timme och sedan åkte jag hem igen, duschade och så kom pappa. Vi åkte till Heron City och köpte en fjärrutlösare till mig (äntligen) och sen vidare till några familje kompisar på middag. Kom precis hem därifrån och ska ta en kopp te innan jag går och lägger mig. Puss&Kram
 
PING LOWHNGERN

fina texter<3

Inga-Linn

Åh, vad skönt med sovmorgon, hade jag också velat ha!

Rosina

Jätte fin blogg ! Hur är det med dig

Anna | Lauana

Jättefin design!:)

elle

hah vilken skoldag! x)
laner för kommande helg sötnos?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

En sådan måste jag också köpa!!

Helen

Gud så skönt med en sådan kort dag :)

LINNEA

bra texter<3

ebba

godmorgon , hoppas du får en bra torsdag :)

m o l z

snygg blogg du har!
hur är läget med dig?
kram ♥

ebba

hoppas du får en bra torsdag :)

va gärna med i veckans blogg :)

lina

Sjukt fin design på bloggen!

S

Diggar verkligen citaten. Många bra och väldigt sanna.

Visst ska jag skicka till din melj? :)
Vill du fortfarande ha träplankor? :)

M A T I L D A ♥

vilka bra bilder !

Liborius

skönt med så kort dag^^

Ping Lowhngren

hoppas du haft en trevlgi dag idag^^

Michelle Osein

superbra inspo text! :D

bra citat! <3

Lovisa

Åh så fina citat :)
älskar heron city, finns allt där haha!

Therese Björkman

Fin blogg du har! Allt bra ? :)

- gött! <3

moshiie - 2013 is my year

bra inspirationsbilder :)

Ida

Bra inspo:)

Alicia Berglund

Du har en jättefin blogg! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: