by amanda

| Vardag
Random mobil bilder från alla möjliga dagar.
 
Hej kära vänner! Idag slutade jag kvart över 1, mötte Filippa och åkte till pappas jobb. Tjänade lite cash och blev sen skjutsad till bowling träningen. Den gick sådär, blev hämtad av mamma efteråt. Vi åt middag tillsammans och sedan dess har jag bara suttit framför datorn och kollat på O.C. Är inne på tredje säsongen nu så är snart klar. Åh, vill inte att den ska ta slut! Men ska kolla vidare nu. Kramis ♥
I D A ♥☺

Fina bilder!

Sv: Tack så mycket! :D

Kaffehörnan

En sak måste sägas, ni gör er mkt bra på bild.

WhoIsThis

fiiina bilder

Fina bilder!!:)

♫♪ sandra T

nice!

M A T I L D A ♥

Härliga bilder ! :D

cassandra gigel

härliga bilder :D

j o h a n n a c o o p e r

snygga bilder.
vad ska du göra i helgen då ? :)

merei

fina bilder! kram!

basebollivet.blogg.se

Många härliga bilder :)

Cajsa

hehe vi måste också ut och åka skridskor tillsammans nån dag! ^^

sv. haha nää det har du fått om bakfoten men tack...xD

J o j z y ♛

Nice :)

~
Ha en fin lördagskväll! ✩



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: