by amanda

| Vardag

Idag har jag haft studie dag. Kom upp hyfsat tidigt ändå för att åka till pappas jobb och tjäna lite pengar. Drog därifrån vid 2 för att åka och träna. Halv sju kom pappa hem, då åkte vi och åt på Abbes, hämtade grejer hos mamma och sen hem igen. Ska kolla på O.C och ta det lugnt. Kramis
 
Btw så säljer jag min kamera Canon EOS 1000D eftersom jag fick en ny i julklapp. Den finns här på blocket, hör av er om ni är intresserade! 
Ping Lowhngren

vad är det för skillnad mellan den som du säljer och den som du fick i julklapp? :)

Julia

skönt med studiedag! :)

Sarah

Vad långt håret ditt har blivit!

Emma - my blog, my life

super bra citat;)

EMMAS!

fina du:D

merei

löve the picture honey! kram!

♫♪ sandra T

fin bild :)

basebollivet.blogg.se

Aldrig fel att tjäna lite cash :)

Pamela

Hej! fin blogg! :) besök gärna min också! ;)

Sofia

fina du :D
Ha en fin tisdag! :)

Amanda

Hur kommer det sig att du säljer din kamera då? :)

hanna

hehe, hoppas du får en bra tisdag !:D

Carro - en emo/scene bloggerska

Fin du är :) Kramisar Carro

Natalie

O.C. är en sjukt bra serie! :)
Fin blogg!

baratilda.blogg.se

jätte fin blogg!
hur mår du?
kram ^^

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får din kamera såld:)

julia

fin bild!

linnea

Fin header :) Kolla gärna min blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: